مسی: رقابت حساسی بر بازی حاکم بود؛ مهم بود برزیل را ببریم

مسی: رقابت حساسی بر بازی حاکم بود؛ مهم بود برزیل را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره باتجربه تیم ملی آرژانتین امشب بعد از چند ماه دوری از ترکیب آلبی سلسته به ترکیب تیم ملی کشورش بازگشت و حضورش در زمین کافی بود تا آرژانتینی ها به برد ارزشمندی در دیدار دوستانه شان مقابل برزیل دست بیابند.

به گزارش فوتبالی، مسی تک گل آرژآنتین در این بازی که درشهر ریاض عربستان برگزار شد را در دقیقه 13 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در پایان این بازی به آنالیز این دیدار دوستانه پرداخت . این گزیده ای از صحبتهای مسی است:

مسی دراین رابطه گفت:« بازی های دوستانه به ما کمک می کنند تا بتوانیم خودمان را آماده کنیم؛ به جمع بندی های مثبت برسیم و بتوانیم بهتر شویم. برد در بازیهای دوستانه واقعا مهم است و به تیم اعتماد به نفس می دهد. مهمترین نکته این است که در شرایط خوبی به استقبال ماه مارس (اسفند/ فروردین ) برویم. در آن زمان بازیهای ما در مرحله مقدماتی جام جهانی آغاز خواهد شد.»

مسی در کنفرانس خبری پایانی بازی درمورد نکاتی که دراین بازی برایش جالب توجه بود صحبت کرد. او که به دلیل اخراج در بازی فینال کوپا آمه ریکا مقابل شیلی با محرومیتی چند ماهه روبرو شده بود، امشب بعد از مدتی دوری از اردوی آلبی سلسته به ترکیب تیمش بازگشته بود. مسی دراین رابطه ادامه داد:« بعد ازکوپا آمه ریکا، حس خیلی خوبی نسبت به عملکرد تیممان ایجاد شد. در داخل زمین یک تیم منسجم و واقعی را می دیدیم. این مسیر درست و صحیح است. آرژانتین تیم متحدی دارد که در کوپا آمه ریکا پایه و اساس تیم تثبیت شد و بازیکنانی که در نبود من به تیم ملحق شدند، خیلی سریع با تیم تطبیق پیدا کردند.»

کاپیتان آلبی سلسته در ادامه به تمجید از لوکاس اوکامپوس پرداخت و گفت:« نمایش اوکامپوس برای تیم حیرت آور بود. این بازیکنان جوان همچنان به تیم ملی می آیند و حضورشان باعث رشد و پیشرفت تیم ملی می شود. » او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد بازی دوستانه پیش رو مقابل اروگوئه گفت:« من آماده بازی کردن هستم و اگر سرمربی تیم بخواهد، دوشنبه می توانم برای آرژانتین بازی کنم.»

6363