رسمی/ فلیک سرمربی رسمی بایرن شد

رسمی/ فلیک سرمربی رسمی بایرن شد

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از باخت 5-1 بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت بود که نیکو کواچ از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ برکنار شد و هانسی فلیک به عنوان سرمربی موقت باواریایی ها انتخاب گردید.

به گزارش فوتبالی، حالا و بعد از گذشت مدتی کوتاه، سران بایرن مونیخ با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که فلیک ازاین پس نه به عنوان سرمربی موقت بایرن، بلکه به عنوان سرمربی رسمی این تیم به فعالیتش ادامه خواهد داد. این در حالی است که در هفته های اخیر صحبتهایی درمورد احتمال حضور سرمربیان بزرگی مثل آرسن ونگر، مورینیو والگری روی نیمکت مربیگری بایرن به گوش می رسید اما حالا سران بایرن اعلام کردند که هانسی فلیک به عنوان جانشین رسمی کواچ هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

در صفحه رسمی باشگاه بایرن مونیخ پستی دراین رابطه منتشر شده که در زیر تصویری از فلیک این جمله دیده می شود:«ما به او اعتماد داریم. هانسی فلیک مربی بایرن مونیخ می ماند.»

از زمان حضور فلیک روی نیمکت بایرن، این تیم به دو برد ارزشمند دست یافت؛ بایرن دراولین بازی اش زیر نظر فلیک با نتیجه 0-2 در لیگ قهرمانان اروپا از سد المپیاکوس عبور کرد و سپس در بوندس لیگا توانست تا 4-0 بوروسیا دورتموند را شکست دهد. البته این احتمال وجود دارد که بایرنی ها در ماه های آینده و شاید در پایان فصل سرمربی بزرگی را جانشین فیلک کند؛ چرا که آنها برای بازگشت به جمع برترین های فوتبال اروپا تلاش می کنند.

دراین میان جوشوا کیمیچ بازیکن جوان بایرن از بازگشت گواردیولا به بایرن استقبال کرده است.

6363