آرژانتین 1- 0 برزیل ؛ تک گل مسی و شروع رودریگو

آرژانتین 1- 0 برزیل ؛ تک گل مسی و شروع رودریگو

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار دوستانه دو تیم آرژانتین و برزیل که در کشور عربستان سعودی برگزار شد، آرژانتینی ها موفق شدند تا با یک گل از سد حریف و رقیب دیرینه شان عبور کنند.

به گزارش فوتبالی، دراین بازی لیونل مسی در دقیقه 13 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند تا بعد از سپری کردن سه ماه محرومیتش از حور در اردوی آلبی سلسته به بهترین نحو ممکن بازگشتش را جشن بگیرد. همین یک گل مسی کافی بود تا سرنوشت بازی رقم بخورد. جای خالی نیمار در تیم تیته به شدت حس می شد.

از جمله نکات برجسته این بازی، علاوه بر برگزاری اش در خاک عربستان، می توان به شروع به کار رودریگو ستاره جوان تیم ملی فوتبال برزیل در تیم ملی کشورش اشاره کرد. رودریگو ستاره جوان و برزیلی باشگاه رئال مادرید بعد از مدتها انتظار توانست اولین بازی ملی اش را انجام دهد. او در دقیقه 71 وارد زمین شد و درشرایطی به میدان فرستاده شد که آرژانتینی ها کاملا بر توپ و میدان تسلط داشتند. اما او در طول حدودا 20 دقیقه حضورش در زمین به ندرت صاحب توپ شد.

برزیلی ها بازی را تهاجمی و خوب آغاز کردند و دو موقعیت بارز گلزنی توسط گابریل ژسوس در ده دقیقه ابتدایی مسابقه ایجاد کردند. اما این دو موقعیت از دست رفت. یکی ازاین موقعیتها یک ضربه پنالتی بود که گابریل ژسوس به طرز دردناکی آن را از دست داد. لغزشهای برزیل باعث شد تا مسی و بازیکنان آرژانتین از خواب بیدار شوند و تنها یکی دو دقیقه بعد بود که مسی تنها گل آرژانتین دراین بازی دوستانه را به ثمر رساند. در صحنه ای که منجر به گل شد، مسی از سمت راست حرکتی را آغاز کرده بود و در محوطه جریمه، زمانی که الکس ساندرو سعی داشت توپ را از او برباید به زمین افتاد و داور یک ضربه پنالتی به نفع آرژآنتین اعلام کرد که مسی این ضربه را تبدیل به تنها گل بازی کرد.

مسی، لائوتارو ، اوکامپوس و لوسلسو بازیکنان خستگی ناپذیر آرژانتین بودند که دراین بازی نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشتند. شاگران اسکالونی در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول کار کردند و کار را برای برزیلی ها حسابی سخت نمودند. و درنهایت این بازی با برد 0-1 آرژانتین به پایان رسید تا فشارها برروی تیته و شاگردانش افزایش بیابد.

 

 6363