دلیل دروگبا برای رد پیشنهاد چلسی: رویای ریاست فدراسیون فوتبال ساحل عاج

دلیل دروگبا برای رد پیشنهاد چلسی: رویای ریاست فدراسیون فوتبال ساحل عاج

پایگاه خبری فوتبالی- دیدیه دروگبا اسطوره فوتبال ساحل عاج در صحبتهایی اعلام کرد که قصد دارد تا با قدرت رهبری اش به کمک ملت ساجل عاج بیاید.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دروگبا اخیرا اعلام کرده که در تابستان امسال، پیشنهاد بازگشت به چلسی را رد کرده است و درعین حال تاکید کرده که رویایش این است که ریاست فدراسیون فوتبال ساحل عاج است.

دیدیه دروگبا یک سال پیش و بعد از پوشیدن پیراهن تیمهای شانگهای شنهوا ؛ گالاتاسرای، چلسی، مونترئال ایمپکت و فونیکس رایزینگ، با دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او حالا می خواهد تا به زادگاهش بازگردد و به کشورش خدمت کند. دروگبا دراین رابطه به روزنامه سان گفت:« من پیشنهادی برای ماندن در چلسی را دریافت کردم. در آنجا می شد همه چیز ایده آل باشد و شرایط هم کاملا خوب و جذاب بود. اما من می خواهم به فوتبال ساحل عاج کمک کنم چون واقعااین کار را دوست دارم. من یک لیدر هستم و دیدگاه من به مراتب فراتر از جایگاه یک سرمربی است. یک سرمربی فقط در یک باشگاه تاثیرگذار است ولی من می خواهم برروی یک ملت تاثیر بگذارم. »

دروگبا ادامه داد:« من می خواهم تا دوباره در مورد فوتبال بازنگری کنیم. با یک دیدگاه ملی و جهانی.. ما می خواهیم فوتبال را در ساحل عاج رشد و گسترش دهیم. ساحل عاج گذشته فوتبالی درخشانی دارد. ما با هم ، با مهارت و پتانسیلی که داریم می توانیم موفق باشیم. در ساحل عاج افراد رقابتی زیادی را داریم که می توانند در این پروژه در کنار من باشند.»

در سالهای اخیر بازیکنان بزرگ زیادی مثل یحیی و کولو توره، ژروینیو، ویلفرد بونی و خود دروگبا در آفریقا ظهور یافتند. دروگبا مجموعا 65 گل بین المللی برای ساحل عاج به ثمر رسانده و در طول سالها حضورش در باشگاه چلسی هم 104 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و بیش از 250 بار برای چلسی به میدان رفته .

6363