رئیس رئال ، رئیس اتحادیه جهانی باشگاه‌های فوتبال شد

رئیس رئال ، رئیس اتحادیه جهانی باشگاه‌های فوتبال شد

پایگاه خبری فوتبالی- فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، به عنوان رئیس اتحادیه جهانی باشگاه های فوتبال انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، امروز در سازمان فیفا، جلسه ای برگزار شد و طی آن جزئیات برگزاری شکل جدید جام باشگاه‌های جهان بررسی گردید. در پایان این جلسه قرار براین شد تا اتحادیه ای تحت عنوان اتحادیه جهانی باشگاه های فوتبال تاسیس شود تا روند برگزاری شکل جدید جام باشگاه های جهان نظارت داشته باشد. در جریان این جلسه، نماینده ۸ باشگاه از جمله رئال مادرید، میلان، بوکاجونیورز، ریورپلاته، کلاب آمه‌ریکا مکزیک، آوکلند نیوزیلند، گوانگژو اورگراند چین و مازمبه از جمهوری دموکراتیک کنگو حضور داشتند. 

درپایان این جلسه فلورنتینو پرز به عنوان رئیس اتحادیه جهانی باشگاههای فوتبال انتخاب شد؛ او در این رابطه با ابراز خوشحالی از این بابت گفت:« بسیار هیجان زده و خوشحال هستم که باشگاه هایی از سراسر دنیا در این جا جمع شدند تا با هم اتحادیه جهانی باشگاه های فوتبال را تشکیل بدهند. این اتحادیه از این پس تمام کارهای مربوط به باشگاه‌های جهان را انجام خواهد داد. این اتحادیه همچنین نظارت ویژه‌ای برای جام جهانی باشگاه ها با فرمت جدید و در سال ۲۰۲۱ خواهد داشت. قصد داریم که به کمک فیفا سطح رقابت های باشگاهی را به شکل گسترده ای ارتقا دهیم.»

فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا با انتشار بیانیه ای این خبر را اعلام کرد. طبق توافقات انجام شده؛ جام باشگاه های جهان در سال 2021 در چین برگزار خواهد شد.

 

6363