بیل: بازی کردن برای ولز برایم هیجان انگیزتر از بازی برای رئال است

بیل: بازی کردن برای ولز برایم هیجان انگیزتر از بازی برای رئال است

پایگاه خبری فوتبالی- گرت بیل ستاره باتجربه تیم ملی ولز از باکو گفتگوی ویژه ای با خبرنگاران داشت.

به گزارش فوتبالی، صحبتهای بیل در آستانه مصاف تیم ملی ولز با آذربایجان در روز شنبه، جنجالی است و به نظر می رسد که حاشیه های زیادی را به همراه داشته باشد. او که در هفته های اخیر شانس حضور در شش بازی رئال مادرید (4بازی در لالیگا و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا) را از دست داده، حدودا یک ماهی است که از میادین ورزشی به دور است و جالب اینجاست که آخرین بار برای تیم ملی ولز به میدان رفته بود و حالا هم بعد از یک ماه دوری از ترکیب تیم مادریدی، بعد از بهبود، اولین بازی اش را برای ولز برگزار می کند.

حالا بیل در کنفرانس خبری اش اعلام کرده که بازی کردن برای تیم ملی ولز برایش لذت بخش تر از بازی برای رئال مادرید است. او درپاسخ به سوالی دررابطه با احساسش در هنگام بازی با تیم ملی ولز گفته:« بازی کردن برای تیم ملی ولز بیش از بازی با رئال مادرید مرا احساساتی می کند. از زمانی که 17 ساله بودم، در کنار اکثر بازیکنان بزرگ وباتجربه ولز بازی کرده ام. بازی کردن برای تیم ملی ، مثل بازی کردن در کنار دوستانت در پارک در یک روز تعطیل است. این کاملا طبیعی است. من در تیم ملی ولز با زبان مادری ام صحبت می کنم و احساس راحتی بیشتری دارم. ولی این تاثیری در عملکردم در زمین چمن ندارد.»

البته این طور به نظر می رسید که این صحبتهای بیل به نوعی طعنه و کنایه و پیغام به تیم مادریدی است که در بازار تابستانی او در بازار قرار داده بود و بعد مانع از انتقال او به لیگ چین شد. بیل در ادامه گفت:« من همیشه 100 درصد توانم را در زمین به کار می گیرم. هرجا که می خواهد باشد.»

بیل در پاسخ به سوالی درمورد شرایط فیزیکی اش گفت:«من تمرینات بازیابی ام را پشت سرگذاشتم و 4 هفته ای تمرین کردم. دو بازی بزرگ پیش روی ماست و من مطمئن نیستم که آیا دراین دو بازی 90 دقیقه کامل بازی خواهم کرد یا نه ولی تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت بیشترین زمان ممکن را بازی کنم. کاملا درک می کنم که در چه شرایطی هستم. من تمام تلاشم را انجام دادم تا در زودترین زمان ممکن بتوانم به زمین بازگردم. اگر این هفته رئال مادرید بازی داشت، من کاملا آماده و روی فرم بودم و می توانستم بازی کنم. شاید بازی کردنم در این شرایط برای تیم ملی ولز اصلا به مذاق مادریدی ها خوش نیاید ولی این کاملا تصادفی است که در آستانه بازگشتم به اوج آمادگی دوباره تیم ملی بازی دارد.»

6363