اتلتیکو مبلغ درخواستی بارسلونا برای راکیتیچ را می‌پردازد

اتلتیکو مبلغ درخواستی بارسلونا برای راکیتیچ را می‌پردازد

پایگاه خبری فوتبالی – آینده ایوان راکیتیچ شاید به‌زودی مشخص شود. این بازیکن گفته که می‌خواهد در میدان به او بازی برسد. اما با حضور فرنکی دی‌یونگ، جایگاه او در بارسلونا از دست رفته است.

حالا گفته می‌شود راکیتیچ در ژانویه در بارسلونا جدا خواهد شد، و اتلتیکو مادرید می‌خواهد او را بخرد. بارسلونا قیمت او را 40 میلیون یورو تعیین کرده، مبلغی که اتلتیکو حاضر است بپردازد. قرارداد این بازیکن کروات تا سال 2021 است و البته اتلتیکو از دستمزد بالای او، که 6.5 میلیون یورو در سال است هم باخبر است.

اتلتیکو توماس، سائول، کوکه، یورنته و هررا را دارد اما راکیتیچ می‌تواند تجربه بیشتری به خط میانی ببخشد، و باعث شود بازی‌سازی در این تیم بهتر انجام شود. از زمانی که رودری به منچستر سیتی رفته، اتلتیکو نیاز به تقویت خط میانی‌اش داشته است.

راکیتیچ در این فصل 10 بار بازی کرده که هیچ‌کدام 90 دقیقه‌ای نبوده و تنها 255 دقیقه در میدان حضور داشته است. طرفداران می‌خواهند او بماند و به کار ادامه دهد اما با حضور بوسکتس، آرتور و دی‌یونگ در ترکیب ثابت، و سرخی روبرتو و آرتورو ویدال به عنوان جانشینان آنها، بعید است به راکیتیچ فرصت چندانی برای بازی برسد.

8444