بی‌غم: چند هوادار بندرعباسی به ما سنگ پرتاب کردند و پس‌گردنی زدند!

پایگاه خبری فوتبالی- حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از برخورد چند هوادار آذرخش بندرعباس که سنگ و بطری به سمت اعضای تیم گیتی‌پسند پرتاب کردند، انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حمید بی غم درباره برتری 5 بر 2 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: بازی با آذرخش در بندرعباس همیشه سخت است. با توجه به اینکه این تیم مقابل مس به پیروزی رسیده بود، در این مسابقه روحیه بالایی داشت. خدا را شکر بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و باعث شدند هم بازی در اختیار ما باشد و هم به پیروزی برسیم.

چند هوادار پشت سر ما بودند و به ما پس‌گردنی می‌زدند!
وی درباره انتقادات عباس روزپیکر، سرمربی تیم آذرخش از تیم داوری این مسابقه تصریح کرد: او به دنبال این بود که کسی را مقصر شکست جلو بدهد. این بازی اصلاً نباید برگزار می‌شد، چون تنها دو مأمور نیروی انتظامی در سالن بودند که آنها هم سرباز بودند. تماشاگران هرمزگانی و بندرعباسی در چند سال اخیر همیشه رفتار خوبی با ما داشته‌اند، اما چند هوادار پشت سرمان بودند و به ما پس‌‌گردنی‌های قشنگی می‌زدند!

بر سر بازیکنان ما بطری و سنگ پرتاب کردند، اما روزپیکر این‌ها را نمی‌بیند
سرمربی گیتی‌پسند در ادامه انتقادات خود از برخی هواداران تیم آذرخش بیان کرد: آنها بر سر بازیکنان ما بطری و سنگ پرتاب کردند و سنگ به سر محمد کشاورز اصابت کرد. روزپیکر این اتفاقات را نمی‌بیند، اما از داوری که هیچ صحنه مشکوکی رخ نداد، گلایه می‌کند. هیچ اتفاق خاصی در زمین رخ نداد. دو تیم روی هم شش یا هفت خطا کردند و کارت زرد یا قرمزی به بازیکنان دو تیم داده نشد.

رقیب به جز 2 ضربه ایستگاهی کاری نکرد
بی‌غم با بیان اینکه بازی کاملاً در اختیار تیمش بود، خاطرنشان کرد: هر دو گل آذرخش هم روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید و رقیب به جز این دو ضربه، کار خاصی نکرد. پنج شش نفر هوادار بودند که کسی حریف‌شان نمی‌شد و به آنها نمی‌گفتند، آرام باشید. آنها هر فحش زشتی می‌شد به ما دادند و به بازیکنان ما پس‌گردنی زدند. این در حالی بود که بازیکنان دو تیم اصلاً با هم درگیر نشدند.

حداقل زحمتی که آذرخشی‌ها برای ما کشیدند، این بود که 10 تا 15 میلیون تومان خسارت دادیم
وی درباره مخالفت مدیران باشگاه آذرخش با تغییر زمان مسابقه گفت: حداقل زحمتی که بندرعباسی‌ها کشیدند، این بود که باشگاه گیتی‌پسند 10 تا 15 میلیون تومان خسارت داد! ما بلیت گرفته بودیم تا با دو پرواز از بندرعباس به تهران و از تهران به اصفهان بازگردیم. بعد یک پرواز از بندرعباس به اصفهان باز شد که مدیران باشگاه با مدیرعامل آذرخش برای تغییر زمان مسابقه نامه‌نگاری کردند و آنها گفتند که مشکلی با این موضوع ندارند.

با اتوبوس از تهران به اصفهان بازگشتیم
سرمربی گیتی‌پسند در ادامه افزود: همین باعث شد ما دو پرواز قبلی را لغو کنیم و بلیت بندرعباس به اصفهان را بگیریم، اما مسئولان باشگاه آذرخش چند روز بعد به ما گفتند بازی باید در زمان خودش برگزار شود! مجبور شدیم پرواز بندرعباس به اصفهان را لغو کنیم و بعد از اینکه در پرواز تهران به اصفهان به ما جا ندادند، از بندرعباس با هواپیما به تهران و با اتوبوس به اصفهان بازگشتیم. کار آذرخش درست نبود.

اگر 2 سال پیش با تغییر زمان بازی با آذرخش موافقت نمی‌کردم، این تیم به لیگ یک سقوط می‌کرد
بی‌غم با اشاره به تقابل تیم سابقش با آذرخش در سال 96 اظهار داشت: دو سال پیش و زمانی که در مس سونگون بودیم، بازی ما با آذرخش باید ساعت 16 برگزار می‌شد که اعضای این تیم ساعت 17:15 وارد سالن شدند! اما من با برگزاری مسابقه موافقت کردم. با توجه به اینکه آذرخش در بازی قبلی خود هم به میدان نرفته بود، اگر ما هم با تغییر زمان مسابقه موافقت نمی‌کردیم، این تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد. بازیکن من آن روز از ساعت 16 تا 17:15 خودش را گرم می‌کرد، اما با توجه به مشکلات حریف، به تغییر زمان بازی راضی شدیم.

اعضای سابق هیئت رئیسه سازمان لیگ برای باشگاه‌های خود چه کردند؟
وی در پاسخ به این پرسش که آیا عضویت جنتی (مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند) در هیئت رئیسه سازمان لیگ، به سود تیمش خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: مگر نجاریان و منصوری که در این چند سال عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بودند، چه اقدامی برای باشگاه‌های خود کردند؟ ما قدردان زحمات این دو نفر هستیم و می‌دانیم که زحمات زیادی کشیدند. با این حال فکر نمی‌کنم تفاوت چندانی داشته باشد. دوست دارم دو عضو دیگر هیئت رئیسه هم که هنوز انتخاب نشده‌اند، افراد سالمی باشند که بتوانند به فوتسال کمک کنند.

با این شرایط ضرر می‌کنیم، اما تابع تصمیمات کادر فنی تیم ملی هستیم
سرمربی گیتی‌پسند در واکنش به گلایه افضل، سرمربی مس سونگون از دعوت بازیکنانش به اردوی تیم ملی بیان کرد: ما هم در این موضوع مشکل داریم و برگزاری اردوها برای تیم‌هایی که چند بازیکن ملی‌پوش دارند، مشکل ایجاد می‌کند، اما همه باید برای موفقیت تیم ملی دست به دست هم بدهیم. تیم ملی امسال در مسابقات قهرمانی آسیا و سال آینده در جام جهانی شرکت می‌کند. تیم‌های آسیایی هم مانند سابق نیستند و حداقل مقابل ما دفاع می‌کنند. ما با این شرایط ضرر می‌کنیم، اما تابع تصمیمات تیم ملی هستیم.

شرایط بد روحی عالیقدر باعث طولانی شدن مصدومیت او شده است
بی‌غم درباره شرایط مهران عالیقدر و سایر مصدومان تیمش گفت: عالیقدر بازیکن بزرگی است و ما روی او حساب کرده بودیم، اما مصدوم است. وقتی بازیکن بزرگی مصدوم می‌شود، از لحاظ فکری و روحی با شرایط بدی مواجه می‌شود و همین باعث ادامه مصدومیت بازیکن می‌شود. این موضوع مصدومیت عالیقدر را طولانی کرده است. امیدوارم او تا یک ماه آینده به میادین بازگردد. مرتضی عزتی هم مقابل هایپرشهر مصدوم شد و ما در دو دیدار اخیر نتوانستیم از او استفاده کنیم.