پیکه: گریزمان باید بداند که بارسا با اتلتیکو فرق دارد؛ مگر اولویت من رفتن به عروسی‌ها است؟

پیکه: گریزمان باید بداند که بارسا با اتلتیکو فرق دارد؛ مگر اولویت من رفتن به عروسی‌ها است؟

پایگاه خبری فوتبالی – جرارد پیکه برای جام دیویس در مادرید به سر می‌برد. او در مصاحبه‌ای درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است.

رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو پیش رو 29 ساعت کمتر از بارسلونا استراحت می‌کند. پیکه می‌ید: «آنها برای بازی بعدی‌شان استراحت بیشتری دارند. همیشه به هر حال نوعی از شکایت هست. برنامه بازی‌ها همینی است که هست. بازی باید در تاریخ اصلی‌اش برگزار شود. اگر برعکس بود، بارسا اعتراض می‌کرد. بازیکنان باید هر دو، سه روز بازی کنند و زمانی که بارسا-مادرید در راه است، همه چیز را بزرگ می‌کنند.» 

از او سوال شد که آیا این امتیازی برای بارسا است و او گفت: «شاید ساعت برگزاری تاثیر بگذارد. شخصا ترجیح می‌دهم بازی در شب باشد. اگر به بازی‌های قبلی نگاه کنید می‌بینید که بارها شده که ما کمتر از مادرید استراحت کرده‌ایم. ما نخواستیم زمان آن بازی‌ها تغییر کند.»

او درباره سطح بارسلونا گفت: «بارسا به فرم مطلوبش نرسیده است اما این اولین باری نیست که بارسا عالی بازی نمی‌کند. ما نباید نگران باشیم.»

او به آنتوان گریزمان هم پرداخت: «رئال سوسیه‌داد و اتلتیکو تیم‌هایی بودند که در خدمت گریزمان بازی می‌کردند. اما در بارسا این‌طور نیست چون سطح بالاتر است و او باید جای خود را در تیم پیدا کند، که البته آرام‌آرام دارد پیدا می‌کند. او کیفیت و استعداد لازم را دارد.» 

او درباره عروسی سرخیو راموس گفت: «من دعوت نشده بودم. ناراحت هم نشدم. مهم نیست. من دیگر در تیم ملی نیستم. انتظار دعوت را هم نداشتم. تنها امید من در زندگی که رفتن به مراسم عروسی نیست. من او را دعوت کردم که به جام دیویس بیاید. من خیلی صریح هستم. من عصبانی یا حسود نیستم.»

از او سوال شد که یوهان کرویف را ترجیح می‌دهد یا پپ گواردیولا را، و او گفت: «من زمان زیادی را با کرویف نگذراندم. گواردیولا در دوران ورزشی من تاثیری بنیادین داشت. کرویف در تیم ملی کاتالونیا به ما می‌گفت که از شوت زدن ترس نداشته باشیم.»

او همچنین به مقایسه ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ پرداخت: «هر دو را دوست دارم. کلوپ سخت تلاش می‌کند و تیم‌هایش را پرورش می‌دهد. از نظر فردی، رابطه خوبی با مورینیو دارم. ما همیشه با هم در تماسیم.»

او درباره حضور در مادرید هم گفت: «همیشه در مادرید از من استقبال شده است. مردم هرگز به من اخم نکرده‌اند. مردم در خیابان از من می‌خواهند با آنها عکس بگیرم، و از خانواده‌ام می‌پرسند. من همیشه تلاش می‌کنم که رقابت در میدان باشد.»

8444