پیش بازی شهرخودرو-گل‌‌ گهر/صدرنشینی در مشهد؟

پیش بازی شهرخودرو-گل‌‌ گهر/صدرنشینی در مشهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا شهر خودرو با شکستِ گل گهر راهی صدر جدول میشود؟

به گزارش فوتبالی، شهر خودرو و گل گهر  24 آبان بازی عقب افتاده خود را در چهارچوب هفته هشتم لیگ انجام خواهند داد.

9 هفته 9 گل:

شاگردان گل محمدی در خط حمله آمار جالبی از خود بر جای نگذاشتند و در 9 بازی لیگ، تنها 9 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شدند و در بین 5 تیم صدر نشین، بدترین آمار را دارند. یونس شاکری و حسین مهربان با تنها 2 گل زده بهترین گلزنان شهر خودرو هستند.

رکورد 418 دقیقه ای رحمتی: 

نقطه قوت شهر خودرو، دفاع مستحکم آن هاست؛ رحمتی به کمک مدافعان میانی خود، مرادمند و نعمتی، بعد از سپاهان مستحکم ترین خط دفاعی لیگ را تشکیل داده و تنها 3 گل دریافت کردند. از آخرین گلی که شهر خودرو دریافت کرده تا به امروز 418 دقیقه می‌گذرد و حسین ابراهیمی در مسجدسلیمان، آخرین کسی بود که توانست دروازه شهر خودرو را تا به امروز در لیگ نوزدهم باز کند.

گل گهر همچنان در حسرت برد:

شاگردان جلالی که هفته گذشته این امکان را داشتند با پیروزی مقابل شاهینِ قعر نشین، به اولین پیروزی فصل خود دست یابند، در دقایق پایانی به تساوی رضایت دادند تا در کنار شاهین، همچنان تیم های بدون برد لیگ نوزدهم باشند.

نتیجه بازی گذشته:

شهر خودرو با کسب پیروزی 1-0 برابر پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ، 20 امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید. حسین مهربان تک گل 3 امتیازی شاگردان یحیی را به ثمر رساند.

از طرفی گل گهر مهمان شاهین بوشهر قعر جدولی بود. شاگردان جلالی با گل دقیقه 49 حسین مالکی پیش افتادند اما در دقایق پایانی با گل شدن پنالتی بحث برانگیز بوشهری ها، بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

وضعیت در جدول:

شهر خودرو با 20 امتیار در رده دوم جدول است و با پیروزی در این دیدار، می‌تواند بالاتر از سپاهانِ 22 امتیازی صدرنشین جدید لیگ شود.

گل گهر همچنان در منطقه سقوط قرار دارد و با 5 امتیاز در رتبه ۱۵ جدول جای دارند.

*جمعه 24 آبان 98

شهرخودرو خراسان - گل گهرسیرجان_ ساعت 15:45 _ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

داور وسط: کمیل غلامی

کمک ها: عسگر محمدی - عباس پورحیدری