ماتئوس: بازگشت گواردیولا بهترین راه حل برای بایرن است

ماتئوس: بازگشت گواردیولا بهترین راه حل برای بایرن است

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس معتقد است که بازگشت پپ گواردیولا به بایرن مونیخ یک پیروزی برای باشگاه و بوندس لیگاست.
به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ پس از جدایی نیکو کواچ هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده است. فلیک به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفته و نتایج خوبی نیز به دست آورده است اما تضمینی برای ادامه حضور او روی نیمکت بایرن مونیخ وجود ندارد. در میان گزینه‌های سرمربیگری بایرن مونیخ نام پپ گواردیولا به چشم می خورد که گفته می شود قصد ادامه حضور در منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس پس از پایان فصل سوم را ندارد. ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن، در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد درباره بازگشت سرمربی سابق مونیخی ها به آلیانز آرنا اظهار داشت: " این یک پیروزی برای بایرن مونیخ و برای بوندس لیگاست. اگر بایرن خواهان ارائه فوتبال مالکانه است راهی بهتر از بازگرداندن پپ گواردیولا وجود ندارد. "
سرمربی اسپانیایی سه سال پیش مونیخ را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد. او در دوران حضور خود روی نیمکت بایرن دو قهرمانی بوندس لیگا و دو قهرمانی جام حذفی آلمان را برای این تیم به ارمغان آورد اما نتوانست بایرنی ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

۱۰۷۰