پیکه: فاتی باید با پدرش به تمرین بیاید؛ شماره پرز را دارم!

پیکه: فاتی باید با پدرش به تمرین بیاید؛ شماره پرز را دارم!

سایت رسمی فوتبالی - جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا شب گذشته با داوید برونکانو کمدین اسپانیایی مصاحبه کرد. این مصاحبه در سالن ورزشی کاخا ماجیکا مادرید که میزبان مسابقات جام دیویس خواهد بود، برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، برونکانو در بخشی از این مصاحبه از پیکه پرسید که آیا شماره فلورنزتینو پرز، مدیر رئال مادرید را دارد که مدافع بارسلونا جواب داد:"زمانی داشتم و با هم تماس گرفتیم."

برونکانو تلاش کرد تا دلیل مکالمه مدیر رئال مادرید و بازیکن بارسا را بفهمد اما پیکه سعی کرد که با جوابی دوپهلو از پاسخ به این سوال طفره برود:"در مورد فوتبال و تجارت صحبت نکردیم. مسئله ای شخصی بود و زیاد مهم نبود."

در بخشی از این مصاحبه پیکه در پاسخ به این سوال که آنسو فاتی پدیده جدید بارسلونا چه صبحانه ای می خورد و چگونه بدون گواهینامه به تمرینات می آید، صحبت کرد:"راستش هیچ وقت نشده که با خودم فکر کنم که آنسو فاتی چه صبحانه ای می خورد!  به نظرم او هم مثل آلبا باید با پدرش به تمرینات بیاید."

در این بخش برونکانو به شوخی گفت که برای بازیکنی نظیر آنسو فاتی قطعا سخت است که هر روز صبح سوار اتوبوس شود و خودش را به تمرین برساند و البته به شوخی پیکه در این باره که جوردی آلبا هنوز گواهینامه ندارد هم واکنش نشان داد و گفت که این هم نکته عجیبی است.

اما یکی از حاشیه های دیگر این مصاحبه هم مربوط به اشاره به شکست فصل گذشته بارسلونا در آنفیلد و بازماندن از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. یکی از تماشاگران فریاد زد: "لیورپول" تا کل حاضران به خنده بیافتند اما پیکه که حالت چهره اش نشان می داد که از این بحث ناراحت است، گفت:"اگر از لیورپول صحبت کنید، می روم. دوست ندارم که دوباره وارد این بحث شوم!"