پله: مسی کامل‌ترین بازیکن است و دوست داشتم کنار او بازی کنم

پله: مسی کامل‌ترین بازیکن است و دوست داشتم کنار او بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - پله، اسطوره فوتبال برزیل و جهان، معقتد است که لیونل مسی کاملترین بازیکن عصر جدید است و مدعی شد که دوست داشته در کنار این بازیکن به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، در سال های اخیر لیونل مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال خود را به هواداران این ورزش معرفی کرده و در کنار کریستیانو رونالدو رقابت بی پایانی برای کسب این عنوان داشته است. بسیاری حتی او را بهتر از دیه گو مارادونا و پله می دانند. پله این موضوع را برای کسانی که در حال حاضر فوتبال را دنبال می کنند، طبیعی می داند و به همین دلیل مسی را به عنوان هم تیمی بی نظیر خود انتخاب می کند. اسطوره فوتبال برزیل در پاسخ به سوال روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت درباره انتخاب بهترین بازیکن سال 2019 که دوست داشت در کنارش بازی کند، گفت: " فکر می کنم لیونل مسی را انتخاب کنم. او بازیکنی توناست که به خوبی پاس گل می دهد و گلزنی و دریبل زنی نیز انجام می دهد. اگر ما با هم در یک تیم حضور داشتیم، رقبا نباید فقط نگران یک بازیکن بلکه باید نگران دو بازیکن بودند. مسی امروز کامل ترین بازیکن جهان است. "

پله همچنین درباره شرایط ستاره هموطن خود، نیمار، به این روزنامه گفت: " امیدوارم در جام جهانی بعدی او شرایط بهتری داشته باشد و از نظر فیزیکی نیز آماده باشد. مردم از او انتقاد می کنند. حتی من نیز چندبار این کار را انجام دادم اما ما فراموش می کنیم که او محصول خود ماست. ما همیشه بهترین ها را برای او می خواهیم. من گاهی در این باره با پدر او صحبت می کنم. او از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی است. "

1070