شایعه روز؛ رونالدو در فکر بازگشت به رئال مادرید

شایعه روز؛ رونالدو در فکر بازگشت به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس شاید تصمیم به جدایی از تیم تورینی بگیرد و به تیم سابقش رئال مادرید برگردد.

به گزارش فوتبالی، سایت ایتالیایی کالچیومرکاتو ادعا کرده است که این مهاجم 34 ساله پرتغالی رابطه بسیار بدی با مائوریزیو ساری سرمربی تیم ایتالیایی دارد و خشمش از تعویض در مقابل میلان هم ثابت می کند که رابطه این دو اصلا خوب نیست. رونالدو در زمان تعویض خود با دیبالا کاملا خشمگین به نظر می رسید و به همین خاطر مستقیما راهی رختکن شد و بدون آن که منتظر اتمام بازی بماند، از استادیوم خارج شد و به منزلش رفت.

این سایت ایتالیایی ادعا کرده است که رونالدو به بازگشت به تیم سابقش رئال مادرید فکر می کند، تیمی  که بهترین سالهای دوران فوتبالش را در آن جا داشته است. رونالدو در تابستان 2018 از رئال مادرید با مبلغ 112 میلیون یورو راهی تورین شد. ستاره پرتغالی با آلگری رابطه خوبی داشت اما به نظر می رسد که اوضاعش با سرمربی این فصل یوونتوس یعنی ساری زیاد خوب نیست.  او سابقه 9 فصل حضور در رئال مادرید را دارد که با 450 گل به آقای گل تاریخ این تیم تبدیل شد اما به علت اختلافات با مدیران باشگاه در تابستان 2018 و با وجود فتح لیگ قهرمانان اروپا در کیف، راهی یوونتوس شد.