والورده: نظری درباره اظهارات و ناراحتی‌های راکیتیچ ندارم

والورده: نظری درباره اظهارات و ناراحتی‌های راکیتیچ ندارم

پایگاه خبری فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، حاضر نشد درباره صحبت های ایوان راکیتیچ و ناراحتی این بازیکن از نیمکت نشینی در تیمش اظهارنظری کند. 

به گزارش فوتبالی، ایوان راکیتیچ در ماه های اخیر به نیمکت نشین و بازیکن تعویضی بارسلونا تبدیل شده و جایگاه خود را در ترکیب این تیم از دست داده است. این بازیکن در طول این مدت بارها ناراحتی خود را از حضور روی نیمکت تیم والورده اعلام کرده و حتی بحث جدایی در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه را مطرح کرده است. به نظر می رسد که او پیشنهاداتی از سوی سایر تیم ها نیز دارد که گفته می شود جدی ترین آنها پیشنهاد اینتر است. او در چند روز اخیر بار دیگر از ناراحتی خود درباره شرایطش در نیوکمپ صحبت کرده و سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 0 - 2 برابر کارتاخنا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره این موضوع گفت: " من هیچ حرفی ندارم که درباره اظهارات ایوان راکیتیچ بزنم. "

راکیتیچ در این بازی نیز حضور نداشت چرا که به اردوی تیم ملی کرواسی دعوت شده بود اما پس از مصدومیت از ناحیه تاندون خود از اردوی این تیم نیز کنار گذاشته شد. والورده درباره مصدومیت این بازی گفت: " فکر می کنیم که این مصدومیت تنها درد و ناراحتی در پای اوست و امیدواریم که او بتواند برای بازی بعدی ما را همراهی کند. "

1070