آزادى: بازى دفاعى اندونزى كار ما را سخت كرد

آزادى: بازى دفاعى اندونزى كار ما را سخت كرد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تيم فوتبال اميد معتقد است اين تيم مى توانست در بازى نخست با نتيجه پرگل مقابل اندونزى پيروز شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال محمدرضا آزادى در خصوص نخستين بازى اميدها برابر اندونزى اظهار داشت:ما در نيمه اول اين مسابقه نمايش خوبى داشتيم. مى توانستيم در همان ابتداى بازى به گل برسيم اما فرصت هاى زيادى را از دست داديم. همچنين حريف كاملا بسته و فشرده بازى مى كرد و اميدوار به استفاده از ضد حملات بود. متاسفانه روى يك ضدحمله آنها به گل رسيدند كه كار ما سخت تر شد و با دفاع فشرده ترى روبرو بوديم كه اين شكل بازى كار ما را سخت كرد. با اين وجود باز هم موقعيت هاى زيادى خلق كرديم كه تبديل به گل نشد. فكر مى كنم در مسابقه هاى قبلى برابر تيمى قرار نگرفته بوديم كه به اين شكل فقط به دنبال بستن بازى باشد.

مهاجم تيم اميد كه تنها گل زن ايران در اين بازى بود اضافه كرد:خوشبختانه يكى از موقعيت ها را تبديل به گل كردم اما هم من و هم ساير بچه ها شانس هاى زيادى براى زدن گل هاى بيشتر داشتيم. در نيمه دوم خستگى حاصل از سفر و مخصوصا اختلاف ساعت هم روى عملكرد ما تاثير داشت با اين وجود از دست دادن موقعيت ها موجب شد مقابل حريف به تساوى برسيم. اميدوارم در بازى دوم وضعيت بهترى داشته باشيم و از فرصت ها به خوبى استفاده كنيم. اين تجربه مهمى براى همه ماست كه بايد از هر فرصتى مقابل دروازه به بهترين شكل استفاده كنيم.



9697