مدیرعامل پرسپولیس همتای سپاهانی را تهدید به شکایت کرد!

مدیرعامل پرسپولیس همتای سپاهانی را تهدید به شکایت کرد!

 پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت تکرار اتهامات مدیرعامل سپاهان اقدام به شکایت خواهیم کرد. 

به گزارش فوتبالی، اظهارات مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص قرارداد ۶ بازیکن پرسپولیس به ارزش ۵۰ میلیارد تومان و همچنین واکنش او به صحبت های گابریل کالدرون که عنوان کرده بود «نتایج برخی تیم ها مهندسی شده است» باعث واکنش مسئولان پرسپولیس و در راس آنها محمدحسن انصاریفرد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: از آقای تابش که یکی از مدیران باسابقه ورزشی است تعجب می کنم روی چه مستنداتی چنین اظهار نظراتی دارند.

وی افزود: آقای تابش حرف ناپخته‌ای را در جمع خبرنگاران زده است که بازیکنان ما بالای ۵۰ میلیارد تومان بودجه برایشان در نظر گرفته شده است. واقعا از او انتظار نداشتم. درباره کالدرون هم صحبت کرده که سرمربی پرسپولیس گفته «نتایج مهندسی شده است». این در حالی است که سرمربی پرسپولیس اصلا درباره تیم های دیگر اظهار نظر نکرده است. انتظار دارم مدیرعامل سپاهان نسبت به صحبت هایش دقت داشته باشد. چون مجبور هستیم هرکس از این به بعد علیه پرسپولیس بدون مدرک و از روی حدسیات صحبت کند شکایت می کنیم. امیدوارم کار به آنجا منجر نکنند.

انصاریفرد در حالی همتای خود در سپاهان را تهدید به شکایت کرد که مدیرعامل سپاهان معتقد است مستندات او مربوط به یک برنامه زنده تلویزیونی با حضور بازیکن ملی پوش پرسپولیس است که آپشن‌های قرارداد خود را که ارقام بسیار بالایی هم بود رد نمی کرد.

9697