امضای قرارداد مسی فوتبال آمریکا، با لیورپول

امضای قرارداد مسی فوتبال آمریکا، با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- متئو ریتاچو، بازیکن 18ساله و آمریکایی اولین قرارداد حرفه ای و رسمی فوتبالی اش را با باشگاه لیورپول به امضا رساند.

به گزارش فوتبالی، او که بازیکن تیم ملی زیر 18 ساله های آمریکا نیز هست حالا بازیکن جدید باشگاه لیورپول است. متئو متولد شهر نیویورک است و روز سه شنبه اولین قرارداد حرفه ای اش در دنیای فوتبال را بابشگاه لیورپول به امضا رساند. البته او از آگوست سال 2018 در آکادمی لیورپول فوتبالش را دنبال می کند. متئو ریتاچو، لقب مسی فوتبال آمریکا را یدک می کشد و از زمانی که 13 ساله بود در کانون توجه مسولان لیورپول قرار داشت.

آنها در نهایت سال گذشته توانستند تا این بازیکن آمریکایی را به آکادمی فوتبالشان برده و او را پرورش دهند و حالا اولین قرارداد رسمی کارنامه ورزشی متئو را با او به امضا رساندند. حالا یک سال و دو ماه است که متئو در آکادمی فوتبال لیورپول حضور دارد و یورگن کلوپ بعد از تائید مهارتهای فوتبالی او، برای امضای اولین قرارداد رسمی کارنامه ورزشی متئو دست به کار شد . البته این بدان معنا نیست که به همین زودی ریتاچو را در ترکیب تیم اصلی لیورپول خواهیم دید و امضای این قرارداد به منزله قرار گرفتن او در برنامه های استراتژیک لیورپول در آینده ای نزدیک است.

ریتاچوی 18 ساله یکی از ستاره های تیم ملی زیر 18 ساله های آمریکاست و تا به امروز 23 بازی در لیگ برتر در رده سنی زیر 18 سال برگزار کرد و یک گل زده و سه پاس گل داده. این فصل او تنها 5 بازی برای تیمش برگزار کرده ؛ چرا که در ماه سپتامبر با مصدومیت روبرو شد و تا به امروز هنوز نتوانسته به روزهای اوجش بازگردد.

ریتاچو در حال حاضر در کمپ بازیابی آکادمی لیورپول حضور دارد و امیدوار است که در اوایل سال 2020 بتواند به اوج آمادگی بازگردد و این فرصت را بیابد تا برای تیم ملی کشورش آمریکا به میدان برود و حتی پیراهن تیم اصلی لیورپول را هم به تن کند

6363