خطری که از بیخ گوش مودریچ گذشت: سانحه هوایی بعد از دریافت جایزه

خطری که از بیخ گوش مودریچ گذشت: سانحه هوایی بعد از دریافت جایزه

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید روز گذشته به موناکو سفر کرد تا جایزه گلدن فوت سال 2019 را دریافت کند. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه دیروز روز خوب دلنشین و جذابی برای لوکا مودریچ بود اما یک اتفاق تلخ در مسیر بازگشت و ملحق شدن به اردوی تیم ملی کرواسی، این بازیکن باتجربه را حسابی ترساند.

ماجرا از این قرار بود که لوکا مودریچ روز سه شنبه با ترک اردوی کرواسی به موناکو رفت تا جایزه گلدن فوت سال 2019 را دریافت کند. او بعد از دریافت این جایزه سوار بر هواپیما قصد داشت همراه با بورخا کوکه، یکی از نزدیکانش و همچنین دراگو سوپتا، عکاس تیم ملی کرواسی، از موناکو به زادار کرواسی بازگردد تا به اردوی تیم ملی کرواسی ملحق شود اما در مسیر بازگشت اتفاقی افتاد که حسابی مودریچ را به وحشت انداخت

طبق گزارش منتشره در روزنامه کروات اسپورتسکه نووستی، هواپیمای اختصاصی ای که مودریچ سوار بر آن بود در شرایط بد آب و هوایی گرفتار شد و بادهای شدید و طوفان های الکتریکی باعث شدند تا خلبان هواپیما به دردسر بیفتد و در نتیجه هواپیمای حامل مودریچ حدودا نیم ساعت در نزدیکی پیست فرود فرودگاه کرکو دور می زد تا کمی از شدت طوفان و باد کاسته شود. چرا که در آن شرایط فرود آمدن هواپیما ریسک بزرگی به حساب می آمد.

درنهایت وبعد از گذشت نیم ساعت هوا آرامش شد و مودریچ توانست با پیاده شدن از هواپیما به جمع شاگردان دالیچ ملحق شود. تیم ملی کرواسی این روزها خودش را برای مصاف با تیم ملی اسلوواکی آماده می کند.

6363