طعنه زلاتان به آمریکایی ها پس از ترک گلکسی: دوباره می توانید بیس بال ببینید

طعنه زلاتان به آمریکایی ها پس از ترک گلکسی: دوباره می توانید بیس بال ببینید

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی دنیای فوتبال با انتشار پیغامی از جدایی اش از لس آنجلس گلکسی خبر داد و بدین ترتیب به دوران حضورش در لیگ ام.ال.اس پایان داد.

به گزارش فوتبالی، ایبرا با انتشار پیغامی طعنه آمیز در توئیتر با لحن طنزآلودی با لس آنجلس گلکسی، تیمی که برای 20 ماه پیراهنش را به تن می کرد خداحافظی کرد. زلاتان در این پیغام نوشت:« آمدم، دیدم، موفق شدم؛ از لس آنجلس گلکسی متشکرم تا باعث شد بار دیگر احساس زنده بودن داشته باشم. پیغامی هم برای هواداران گلکسی دارم: زلاتان را دوست داشتید، زلاتان را در اختیارتان گذاشتم..خواهش می کنم.. ماجرا ادامه دارد.. حالا دوباره برگردید و بیس بال تماشا کنید.»

ایبرا در شرایطی باشگاه لس آنجلس گلکسی را ترک کرده که تکلیف آینده این بازیکن 38 ساله هنوز مشخص نیست. در روزهای اخیر صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال او به باشگاه مختلف اروپایی به گوش می رسید و این روزها حرف از حضور مجدد او در باشگاه میلان است؛ تیمی که ایبرا در بین سالهای 2010 تا 2012 وپس از جدایی از بارسا پیراهنش را به تن کرد و پس از آن هم به پاری سن ژرمن منتقل شد. 

شنیده می شود که پائولو مالدینی هم تیمی سابق ایبرا در رختکن روسونری که حالا به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه مشغول به کار است، تاثیر پررنگی در تصمیم گیری ایبرا برای بازگشت به فوتبال اروپا خواهد داشت.

زلاتان در 58 دیداری که در لیگ ام.ال.اس برگزار کرد، 53 گل به ثمر رساند ولی درطول این مدت نتوانست لس آنجلس گلکسی را به قهرمانی برسد.او در طول این دو فصل حتی نتوانست عنوان آقای گلی لیگ آمریکا را کسب کند و در سال 2018 این جایزه به جوزف مارتینز رسید و فصل بعد هم کارلوس ولا آقای گل ام.ال.اس شد.

6363