کارتاخنا 0- 2 بارسلونا؛ برد آبی اناری ها در غیاب ستارگان

کارتاخنا 0- 2 بارسلونا؛ برد آبی اناری ها در غیاب ستارگان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در دیداری دوستانه و در غیاب ستاره های اصلی اش موفق شد تا با نتیجه 0-2 از سد تیم کارتاخنا عبور کند. عواید این بازی دوستانه به سانحه دیدگان سیل در مورسیا در ماه سپتامبر  اختصاص خواهد یافت. این سیل بدترین سیل در این منطقه از اسپانیا در هفتاد سال اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی، شهردار منطقه مورسیا هم از جمله تماشاگران ویژه این بازی بود. در این بازی دوستانه،  بارسلونا موفق شد تا با نتیجه 0-2 از سد کارتاخنا عبور کند. از تیم کاتالان استقبال شایانی به عمل آمده بود و رسما ورزشگاه کارتاخنا پر شده بود و این درحالی بود که ارنستو والورده سرمربی بارسلونا تنها 6 نفر از بازیکنان تیم اصلی اش را به همراه داشت و سایر تیم را از بازیکنان تیم های پایه ای برگزیده بود.

این روزها اکثر بازیکنان تیمهای بزرگ در اردوهای ملی و درخدمت تیمهای ملی کشورهایشان هستند و از همین رو، وقفه برگزاری بازیهای ملی بهترین زمان برای برگزاری این بازی دوستانه بود.

سرخی روبرتو و پیکه نیم ساعتی برای بارسا بازی کردند و دمبله و جونیور هم دقایقی درترکیب بارسا قرار گرفتند. نیمه اول این بازی دوستانه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در دقیقه 64 بازی بود که بارسایی ها توسط کارلس پرز به گل اولشان رسیدند و در دقیقه 89 بازی هم مارکز گل دوم آبی اناری ها را به ثمر رساند.

6363