خشم رئالی ها نسبت به شرایط تیمشان در آستانه ال کلاسیکو

خشم رئالی ها نسبت به شرایط تیمشان در آستانه ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی- با تعیین ساعت برگزاری بازی ال کلاسیکو در روز27 آذر  ، مشخص شد که رئالی ها از زمان استراحت کمتری نسبت به بارسایی ها برای کسب آمادگی برای این بازی برخوردارند. در ابتدا قرار بر این بود که بازی رفت ال کلاسیکو دررقابتهای لالیگا و در ورزشگاه نوکمپ در روز 4 آبان برگزار شود ولی با توجه به شرایط بحرانی کاتالونیا، این بازی لغو شد و به مدتی بعد موکول گردید.

به گزارش فوتبالی، کمیته برگزاری رقابتهای لالیگا بعد از مشورت با هر دو باشگاه، روز 27 اذر را به عنوان تاریخ برگزاری این بازی تعیین کردند و هر دو باشگاه هم با روز تعیین شده موافقت کردند.

امروز و پس از آنکه مسئولان برگزاری لالیگا، ساعت برگزاری بازی ها در هفته های هفدهم و هجدهم لالیگا (هفته قبل و بعد از برگزاری بازی معوق شده ال کلاسیکو) را تعیین کردند و قرار براین شد تا بازی ال کلاسیکو هم در روز 27 آذر ساعت 22.30 دقیقه به وقت ایران برگزار شود، رئالی ها حسابی شاکی شدند. چرا که بازی بارسلونا ، قبل از ال کلاسیکو در روز 23 آذر ساعت 16 به وقت اسپانیا (18.30 دقیقه به وقت ایران) برگزار خواهد شد و رئال بازی اش در آن هفته را در روز یکشنبه 24 آذر ساعت 21 به وقت اسپانیا (ساعت 23.30 دقیقه به وقت ایران) برگزار خواهد کرد. در نتیجه رئالی ها 29 ساعت کمتر از بارسایی ها زمان برای آماده سازی برای حضور در بازی ال کلاسیکو خواهند داشت و این لطف بزرگی برای بارسلونا به نظر می رسد.

همین ماجرا باعث دلخوری اساسی رئالی ها و اختلاف آنها با مسئولان لالیگا شده است. البته در هفته های اخیر رئالی ها بارها از مسئولان لالیگا شاکی شده اند وآخرین نمونه این اختلافات نامه اخیری بود که از سوی رئالی ها به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال شد وحکایت ازمخالفت آنها برای برگزاری بازی ویارئال- اتلتیکو در میامی در اوایل ماه دسامبر بود.چرا که از نظر رئالی ها برگزاری این بازی در خاک آمریکا به نوعی برخلاف هویت رقابتهای لالیگاست.

حالا رئالی ها براین باور هستند که اختلافاتشان با مسئولان لالیگا، تاثیر زیادی در تصمیم گیری آنها در رابطه با بازی پیش روی ال کلاسیکو و استراحت کردن رئالی ها داشته است. باید در نظر داشت که هم رئال و هم بارسا در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم حاضر هستند و در هفته ها و ماه های اخیر هفته های فشرده ای را پشت سرخواهند گذاشت. 

این اتفاق تازه ای برای رئالی ها نیست؛ چرا که آنها فصل گذشته هم با چنین شرایط سختی روبرو شده بودند و برای برگزاری بازیهایشان درمرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل بارسا زمان کمی داشتند. برای بازی رفت، شاگردان سولاری 26 ساعت و 15 دقیقه کمتر از بارسایی ها استراحت کرده بودند و آن بازی نهایتا با تساوی 1-1 به پایان رسید و در بازی برگشت البته شرایط برای رئالی ها بدتر هم شد و آنها 28 ساعت و نیم کمتر از بارسلونایی ها استراحت کردند  


 
6363