پلاکارد نژادپرستانه علیه بالوتلی در ایتالیا: تو آفریقایی هستی!

پلاکارد نژادپرستانه علیه بالوتلی در ایتالیا: تو آفریقایی هستی!

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که هواداران افراطی و نژادپرست ایتالیایی دست از سر ماریو بالوتلی برنمی دارند. طبق گزارش منتشره درروزنامه کوریره دلوسپورت، عصر امروز یک گروه به نام «فورزا نووا» در اطراف استادیوم آلیانس شهر تورین، پلاکاردی علیه ماریو بالوتلی وصل کردند. روی این پلاکارد نوشته شده بود:« ماریو، حق با توست؛ تو آفریقایی هستی.»

به گزارش فوتبالی، این نوعی پاسخ به اتفاقی جنجالی بود که در جریان مصاف ورونا- برشا رخ داد.در جریان آن بازی، لوکا کاستلینی، یکی از هواداران افراطی باشگاه و یکی از اعضای گروه فورزا نووا گفته بود:« بالوتلی شهروندی ایتالیا دارد ولی هرگز کاملا ایتالیایی نخواهد بود.» برخی از اعضای این گروه افراطی هم در شبکه های اجتماعی توضیحات بیشتری دراین باره ارائه کرده و نوشتند:« این خود بالوتلی بود که اعلام کرده بود که بیشتر خودش را آفریقایی می داند تا ایتالیایی. او یک پسر لوس است که عادت کرده همه چیز داشته باشد و اگر چیزی به مذاقش خوش نیاید، خیلی سریع به همه اتهام نژادپرستی می زند.»

بعد از صحبتهای کاستلینی، این هوادار افراطی ورونا، این باشگاه ایتالیایی، این هوادار افراطی را برای همیشه از ورود به ورزشگاهش محروم کرد.

6363