توئیت نژادپرستانه برناردو سیلوا درمورد مندی ، کار دستش داد

توئیت نژادپرستانه برناردو سیلوا درمورد مندی ، کار دستش داد

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس، برناردو سیلوا ستاره باشگاه منچسترسیتی را به خاطر توئیت نژادپرستانه ای که درمورد مندی منتشر کرده بود جریمه کردند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال انگلیس، این بازیکن پرتغالی را پنجاه هزار پوند جریمه و یک جلسه از همراهی تیمش محروم کردند و بدین ترتیب سیلوا شانس حضور در بازی سیتی مقابل چلسی را نخواهد داشت.

چندی پیش برناردو سیلوا توئیتی نژادپرستانه را خطاب به هم تیمی فرانسوی اش، بنجامین مندی نوشت و البته دقایقی بعد از انتشار، آن را پاک کرد ولی همان چند دقیقه کافی بود تا حالا او به دردسر بیفتد.

دراین میان افرادی مثل رحیم استرلینگ و حتی خود پپ گواردیولا اعلام کردند که محروم کردن برناردو به خاطر این اظهارنظر در شبکه های اجتماعی، اقدامی اشتباه خواهد بود؛ چرا که با این کار، به عادی بودن روابط میان دوستان و هم تیمی ها حمله خواهد شد.

خود بنجامین مندی هم با این پست مشکلی نداشت و کاملا حس شوخی این پیغام سیلوا را درک کرده بود اما فدراسیون فوتبال انگلیس حالا بیانیه ای دراین باره منتشر کرده است:« بازیکن 25 ساله و پرتغالی سیتی قوانین فدراسیون فوتبال انگلیس را زیرپا گذاشته و به یک نژاد، یک رنگ پوست و یا یک قوم توهین کرده است.» بدین ترتیب برناردو سیلوا شانس حضور در بازی بعدی تیمش در لیگ برتر مقابل چلسی در ورزشگاه اتحاد را از دست خواهد داد. 

بدین ترتیب یک شوخی ساده میان دو هم تیمی تبدیل به یک بحران بزرگ برای تیم گواردیولا خواهد شد. او حالا باید با پذیرش غیبت سیلوا در این بازی تیمش را با تمام توان برای مصاف با شاگردان لمپارد آماده کند.

6363