صلاح مصدوم در اردوی مصر و نگرانی لیورپولی ها

صلاح مصدوم در اردوی مصر و نگرانی لیورپولی ها

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها زنگهای خطر در باشگاه لیورپول به صدا درآمده است. چرا که محمد صلاح گلزن باتجربه این تیم با محافظ پای چپش در تمرینات تیم ملی مصر حضور یافت که نشان از درد و مصدومیت این بازیکن باتجربه می دهد.

به گزارش فوتبالی، در دقایق پایانی بازی روز یکشنبه لیورپول مقابل منچسترسیتی بود که ضربه ای به پای صلاح وارد شد و همین مصدومیت مانع از حضور او در بازیهای تیم ملی مصر مقابل کنیا و کوموراس در مرحله مقدماتی جام ملتهای آفریقا در سال 2021 خواهد شد.

حالا مسئولان باشگاه لیورپول بی صبرانه درانتظار گزارشهایی راجع به روند اوضاع قوزک پای صلاح هستند. این تیم ده روز دیگر مقابل کریستال پالاس به میدان خواهد رفت و این درحالی است که تیم کلوپ با هشت امتیاز برتری نسبت به چلسی و لستر سیتی در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارد. اما از دست دادن صلاح در چنین شرایطی قطعا خبر خوبی برای لیورپول و کلوپ نخواهد بود.

مصدومیت اصلی محمد صلاح به بازی تیمش مقابل لستر سیتی در روز 5 اکتبر برمی گردد که باعث شد تا او مدتی از میادین به دور باشد و گویا هنوز هم گاهی درد به سراغش می آید. مدیران لیورپول حالا نگران جدی بودن شرایط مصدومیت قوزک پای چپ صلاح هستند. در بازی لیورپول مقابل سیتی، برخورد صلاح با فرناندینیو باعث مصدومیت او شد و کلوپ در دقیقه 87 تصمیم به تعویض صلاح گرفت و جو گومز به جای او وارد زمین شد.

در پایان آن بازی هم محمد صلاح در حالی که کیسه یخ روی ناحیه مصدومت پایش قرار داده بود، وارد رختکن شد.

6363