تردیدهای سوارز در مورد آینده اش در بارسلونا

تردیدهای سوارز در مورد آینده اش در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در گفتگو با رسانه اروگوئه ای اواسیون به این نکته اشاره کرد که می خواهد در جام جهانی قطر حضور داشته باشد ولی در مورد آینده اش در باشگاه کاتالان هیچ تصمیم قاطعی ندارد.

به گزارش فوتبالی، سوارز که در ماه ژآنویه 33 ساله خواهد شد در صحبتهایی اعلام کرده که قصددارد تا در جام جهانی 2022 برای اروگوئه بازی کند. او دراین رابطه گفت:« امیدوارم که بتوانم در قطر بازی کنم. واقعیت این است که خودم اطمینان دارم که در جام جهانی بعدی حضور خواهم داشت. این چهارمین جام جهانی من بعد از حضور در آفریقای جنوبی، برزیل و روسیه خواهد بود.»

او در پاسخ به سوالی در مورد تیم باشگاهی اش گفت:« توقعات در بارسلونا فوق العاده بالاست. در بارسا هر سه روز یک آزمون بزرگ پیش رو داری و فرصتی برای استراحت کردن نیست. چون حتی اگر در یک بازی بد باشی هم تو را نمی بخشند. اصلا آسان نیست که به باشگاهی مثل بارسلونا بروی، با شرایط تیم تطبیق پیدا کنی و بتوانی جایگاهت در ترکیب تیم را قطعی کنی. باید این را در نظر داشت که من پنج سالی هست که دراین باشگاه با همین فشار بازی می کنم و همیشه سعی می کنم که توقعات را برآورده کنم.» البته او اعلام کرد که برای آینده اش تصمیم خاصی ندارد.

سوارز ادامه داد:« چندی پیش هم گفته بودم که زمانی خواهد رسید که شرایط سنی ام به من اجازه نخواهد داد تا در حد و اندازه هایی در بارسا توقع رقابت کردن وجود دارد، بازی کنم ولی تا زمانی که بتوانم و قدرت رقابت کردن داشته باشم، اینجا خواهم بود و هرچه بیشتر باشد که بهتر. اینگونه برای خودم بهتر خواهد بود؛ چون توقعات زیادی از من وجود دارد و برای باشگاه و آینده هم خوب خواهد بود. چون تا آن زمان باشگاه می تواند فوتبالیستی را آماده کند تا بتواند به تیم کمک کند.»

 او در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در بارسا خواهد بود گفت:« اینکه تا چه زمانی برای بارسا بازی می کنم؟ جوابی ندارم.زمان منتظر من نمی ماند.» او حتی احتمال بازگشتش به فوتبال اروگوئه را رد نکرد و گفت:« هرگز احتمال بازگشتم به فوتبال اروگوئه را رد نمی کنم. شاید روزی برای ناسیونال اروگوئه به میدان رفتم. پیوندهای خانوادگی برای من خیلی مهم است و دخترم دلفینا علاقه زیادی دارد تا در اروگوئه زندگی کنیم. البته تنها تجربه او برای زندگی در اروگوئه مربوط به زمانی است که در تعطیلات به اروگوئه می رویم.»

سوارز درمورد شرایط فعلی اش گفت:« درحال حاضر از نظر ذهنی واقعا قوی هستم. می دانم که باید خیلی مراقب خودم و بدنم باشم. هر هفته و در هر بازی با 150 درصد توانم برای بارسا به میدان می روم.»

6363