کومان: هدایت بارسا یک گزینه است؛ بعد از یورو به آن فکر می کنم

کومان: هدایت بارسا یک گزینه است؛ بعد از یورو به آن فکر می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد کومان سرمربی باتجربه تیم ملی هلند در مورد شایعاتی مبنی بر احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری بارسلونا و جانشینی ارنستو والورده صحبت کرده است. این درحالی است که او این روزها در اردوی تیم ملی هلند است و شاگردانش را برای مصاف با ایرلند شمالی آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، کومان در صحبتهایی اعلام کرده بود که در یکی از بندهای قراردادش با تیم ملی هلند، گزینه ای برای ترک نیمکت مربیگری این تیم و در دست گرفتن هدایت بارسلونا وجود دارد. او حالا دوباره در این رابطه صحبت کرده و گفته:« این احتمال وجود دارد که به بارسلونا بروم. هرچند که تا پایان رقابتهای یورو 2020 به آن فکر نخواهم کرد.»

اینطور به نظر می رسد که در شرایط فعلی کومان تمام تمرکزش را برروی رقابتهای پیش روی یورو 2020 و موفقیت با تیم ملی هلند قرار داده و توجهی به گمانه زنی ها در مورد این صحبتها ندارد.

البته این بند مذکور در قرارداد او فقط بعد از اتمام رقابتهای یورو 2020 فعال خواهد شد. او دراین رابطه ادامه داد:« هیچ باشگاه دیگری به جز بارسلونا وجود ندارد که به خاطر آن بتوانم تیم ملی هلند را ترک کنم.» تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که رونالد کومان گزینه اول هدایت بارسلوناست. در حال حاضر نام گزینه دیگری هم مطرح است که او مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی ریورپلاته است.

6363