استيلى: از سفر خسته بوديم اما راضى نيستم/ در نيمه اول ٧ فرصت مسلم را هدر داديم

استيلى: از سفر خسته بوديم اما راضى نيستم/ در نيمه اول ٧ فرصت مسلم را هدر داديم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربى تيم فوتبال المپيك ايران پس از تساوى برابر اندونزى گفت:با وجود عملكرد خوبى كه در نيمه اول داشتيم از نمايش بازيكنان راضى نيستم. 

به گزارش فوتبالی، سايت رسمى فدراسيون فوتبال حميد استيلى در نشست خبرى بعد از بازى مقابل اندونزى گفت:ابتدا از ميزبانى فدراسيون فوتبال اندونزى تشكر مى كنم. در خصوص بازى فكر مى كنم ما در نيمه نخست عملكرد بهترى نسبت به حريف داشتيم، كاملا بر جريان بازى مسلط بوديم. ٧ موقعيت مسلم گلزنى فقط در اين نيمه داشتيم كه با بى دقتى از دست رفت. در مسابقات نهايى خلق اين تعداد موقعيت آسان نيست و بايد از اين اشتباهات درس بگيريم. اگر نيمى از فرصت ها تبديل به گل مى شد با نتيجه پرگل پيروز مى شديم.

سرمربى تيم اميد اضافه كرد:ما سفر طولانى به بالى داشتيم همچنين ٥ ساعت اختلاف ساعت با تهران و شرايط ويژه آب و هواى شرجى اين منطقه از نظر بدنى فشار زيادى به تيم وارد كرد. بچه ها به دليل اختلاف ساعت شب قبل استراحت خوبى نداشتند و به همين دليل در نيمه دوم افت كرديم و كاملا خسته بوديم. البته همه اين مسائل براى من قانع كننده نيست و با وجود خستگى معتقدم نبايد به حريف فرصت مى داديم.اميدوارم با فرصتى كه در پيش خواهيم داشت و با استراحت مناسب بازيكنان، در بازى بعد عملكرد واقعى خودمان را نمايش بدهيم و نتيجه لازم را كسب كنيم. البته اندونزى هم تيم بسيار خوب و سرعتى بود كه چشم به ضد حملات داشت و از همين طريق موفق به گل زنى شد.



99697