ویلیان در لیست خرید و سه بازیکن در لیست فروش بارسلونا

ویلیان در لیست خرید و سه بازیکن در لیست فروش بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا برنامه ریزی های ویژه ای را برای ورود به نقل و انتقالات در زمستان و تابستان آینده در  نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در مورد ورودی ها به نظر می رسد که ویلیان برزیلی می تواند گزینه ایده آلی باشد. بازیکنی که در سال پایانی قراردادش است و می تواند به صورت رایگان راهی نیوکمپ شود. در مورد فروش ها هم این تیم می خواهد ترکیبش را کوچک تر کند و به همین خاطر فروش راکیتیچ و جدایی قرضی آلنیا و واگه دور از انتظار نیست.

موندودپورتیوو در گزارشی به مذاکرات بارسلونا برای خرید ویلیان اشاره کرده است. این بازیکن از زمان حضورش در شاختار دونتسک مورد توجه بارسا قرار داشت و حالا بارسلونا دوباره به دنبال خرید این بازیکن است. کاتالان ها می توانند ویلیان را در تابستان به صورت رایگان به خدمت بگیرند. این بازیکن که توانایی حضور در پست های مختلف هجومی نظیر وینگر  و هافبک هجومی را دارد، حتی در صورت نیاز می تواند در پست دفاع راست قرار بگیرد.

اسپورت کاتالونیا نیز از سویی به جدایی راکیتیچ و انتقالش به لیگ ایتالیا اشاره کرده است. جوان هایی نظیر واگه در پست دفاع راست و آلنیا در میانه زمین برای تجربه اندوزی جدا خواهند شد تا در دوره حضور قرضی خود در تیم های دیگر بتوانند ارزش هایشان را ثابت کنند و راه برای بازگشت آنها باز شود.