ادعای جنجالی مدافع یونایتد: دلتنگ مورینیو هستم

ادعای جنجالی مدافع یونایتد: دلتنگ مورینیو هستم

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد، اعتراف کرد که دلتنگ ژوزه مورینیو است که به او این شانس را داد که رویای بازی در اولدترافورد را به واقعیت تبدیل کند. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو آذر ماه سال گذشته پس از پشت سر گذاشتن دو سال و نیم پر فراز و نشیب و پس از کسب سه جام و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر از یونایتد اخراج شد. این مربی 56 ساله پس از آن به تیم های زیادی لینک شده که آخرین آنها آرسنال بوده اما هنوز به صورت رسمی هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. این مربی پرتغالی در تابستان 2017 لیندلوف را از بنفیکا با قراردادی به ارزش 40 میلیون دلار خریداری کرد و او پس از آن به بازیکن ثابت ترکیب این تیم تبدیل شد. این بازیکن امیدوار است که مورینیو دیر یا زود بار دیگر به عرصه مربیگری بازگردد و باور دارد که او هنوز یکی از بهترین مربیان دنیاست. 

لیندلوف در گفتگو با آفتونبلیدت اظهار داشت: " او هنوز یکی از بهترین مربیان دنیاست و باید در یکی از بزرگترین باشگاه ها مشغول به کار شود. من دلتنگ حضور او در فوتبال هستم. او مربی و انسان بزرگی است که من دین زیادی به او دارم. او بود که به من در این جا فرصت داد و همه این موفقیت ها را به من داد. من تمام احترام دنیا را برای او قائل هستم و تمام چیزهایی که او به من گفت و برای من انجام داد را تحسین می کنم. حتی اگر زمانی با او موافق نبودم اما کاریزمای بسیاری داشت و باید به او احترام گذاشت. او همه جام های ممکن را برده است. باید وقتی چیزی می گوید همه گوش بدهند. " 

1070