سوژه روز؛ گرشاسبی مقصر جدید دلخوری برانکو از پرسپولیس

سوژه روز؛ گرشاسبی مقصر جدید دلخوری برانکو از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی – پای حمیدرضا گرشاسبی هم به ماجرای دلخوری برانکو از پرسپولیس باز شد.

به گزارش فوتبالی، آخرین واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به درخواست باشگاه برای مذاکره حضوری با او و مدیر برنامه‌هایش رد این درخواست بوده و آنطور که روزنامه فرهیختگان نوشته، برانکو به باشگاه پیغام داده یا با پیشنهاد او موافقت کنند یا اینکه فیفا مشکل به وجود آمده بین او و پرسپولیس را حل کند.

اتفاقی که اگر رخ دهد این نگرانی برای قرمزها وجود دارد که آنها در این پرونده بازنده شوند و پول زیادی به سرمربی سابقشان پرداخت کنند.

نکته مهم این ماجرا، نقش حمیدرضا گرشاسبی در ناراحتی برانکو از پرسپولیس است. پرسپولیسی‌ها معتقدند که بعد از رفتن گرشاسبی پول پاداش پرسپولیسی‌ها از بابت رفتن به فینال آسیا به باشگاه رسید و این عرب بود که با پرداخت نکردن این پول به برانکو مشکل‌ساز شد. اما باید پرسید آیا پولی باقی ماند تا عرب آن را به برانکو بدهد؟

در زمان مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس 2 بازیکن تیم به نمایندگی از تمام بازیکنان به دیدن او رفتند. سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند در این دیدار از مدیرعامل سرخ‌ها خواستند که بازیکنان تیم از بابت پاداش‌های به‌دست‌آمده در آسیا درصدی را دریافت کنند که این درصد شایان توجه هم بود. جالب اینکه گرشاسبی می‌پذیرد این توافق‌نامه را امضا کند و بدون توجه به این موضوع که این پول باید خرج موارد مهم‌تری در باشگاه ازجمله حقوق معوقه کادرفنی و بازیکنان شود، حاضر شد چنین تعهدی به بازیکنان بدهد.بعد از رسیدن پول به باشگاه هم عرب با توجه به توافق قبلی راهی جز پرداخت حق و حقوق بازیکنان نداشت و درنهایت هم پول زیادی باقی نماند که بخواهد خرج باشگاه شود.نزدیکان برانکو می‌گویند او بیشتر از اینکه عرب را مقصر بداند از گرشاسبی شاکی است. مرد کروات معتقد است گرشاسبی با مدیریت غلط و کتمان حقیقت، شرایط بدی را در باشگاه حاکم کرد.

1984