جشن تولد دختر رونالدو در غیاب خودش برگزار شد

جشن تولد دختر رونالدو در غیاب خودش برگزار شد

سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس این روزها به دور از خانواده اش در اردوی تیم ملی پرتغال در منطقه اویراس در حومه شهر لیسبون حضور دارد اما خانواده اش به دور از او جشن تولد آلانا مارتینا کوچک ترین عضو خانواده را برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته جورجینا رودریگز نامزد رونالدو در کنار سه فرزند دیگر خانواده، جشن تولد دو سالگی آلانا مارتینا را در منزل خود در تورین برگزار کردند. 

آلانا مارتینا دو سال پیش در بیمارستان کوئیرون سالود در شهر مادرید متولد شد. در آن زمان رونالدو هنوز در رئال مادرید بازی می کرد اما چند ماه پس از تولد این کودک، ستاره پرتغالی و خانواده اش راهی تورین شدند تا زندگی جدیدی را در ایتالیا آغاز کنند و کریستیانو نیز به عنوان  گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا راهی یوونتوس شد.

مثل جشن سال گذشته این بار نیز اعضای خانواده رونالدو از لباس مبدل برای جشن استفاده کردند. ایوا و آلانا مارتینا لباس شاهدخت ها را به تن کردند در حالی که ماتئو، جونیور و جورجینا لباس شخصیت های ابرقهرمانی را پوشیدند. در پس زمینه تصویر منتشر شده توسط رونالدو و نامزدش، بادکنک هایی با نام "آلانا" دیده می شود و کل خانواده خوشحال به نظر می رسند. کیک تولد دختر رونالدو نیز صورتی رنگ است که در آن از عروسک های شخصیت های مختلف مجموعه فیلم های دیزنی استفاده شده است.

کریستیانو رونالدو از دور تولد دخترش را تبریک گفته و نوشته است:" تولدت مبارک عشقم." و جورجینا نیز پیام دیگری را برای تولد فرزند مشترکش با ستاره یوونتوس منتشر کرده است:" تبریک زندگی من. دوستت داریم."

دولورس آویرو مادر رونالدو نیز در پیامی تولد نوه اش را تبریک گفته که دو عکس هم از او منتشر کرده است:"تبریک، عزیز دل مادربزرگ. به زودی همدیگر را خواهیم دید. مبارک باشد."