عکس / لوکا مودریچ برنده جایزه پای طلایی 2019 شد

عکس / لوکا مودریچ برنده جایزه پای طلایی 2019 شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، جایزه پای طلایی را که به موفق ترین بازیکن بالای 29 سال اهدا می شود، ساعاتی قبل در موناکو دریافت کرد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن کروات به هفدهمین بازیکنی تبدیل شد که این جایزه را از آن خود کرده است. ایده اهدای این جایزه اولین بار در سال 2003 عملی شد و اولین برنده آن نیز روبرتو باجو، ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی ایتالیا، بوده است. او در آن زمان پیراهن تیم برشا را بر تن داشت و در این تیم توپ می زد. مودریچ پس از دریافت این جایزه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: " به دست آوردن این جایزه برای من یک افتخار است. من در حال بازگشت به بهترین شرایط خودم هستم و این موضوع را در دیدار برابر ایبار نشان دادم. حالا 7 بازی بسیار مهم تا پایان سال میلادی در پیش داریم و می خواهیم به روند موفقیت آمیز و بازی های خوب خودمان ادامه دهیم. "

پیش از این بازیکنان اسپانیایی دو بار در سال های 2014 توسط آندرس اینیستا و سال 2017 توسط ایکر کاسیاس برنده این جایزه شده بودند. گفته می شود که سال گذشته نیز این ادینسون کاوانی از پاریسن ژرمن بود که موفق شد این جایزه را به دست آورد. 

1070