سفر مودریچ به موناکو برای دریافت جایزه گلدن فوت

سفر مودریچ به موناکو برای دریافت جایزه گلدن فوت

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ ستاره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی کروسی امشب در مراسمی ویژه که درموناکو برگزار خواهدشد جایزه گلدن فوت را دریافت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ 34 ساله بعد از موفقیتهایی که در عرصه فوتبال باشگاهی و البته فردی به دست آورد حالا جایزه گلدن فوت سال 2019 را به خود اختصاص داده و تا ساعاتی دیگر این جایزه را دریافت خواهد کرد.

مودریچ ساعت 19.30 به وقت ایران وارد مونته کارلو شد و بورخا کوکه یکی از نزدیکانش و دراگو اسپوتا، عکاس رسمی تیم ملی کرواسی او را دراین سفر همراهی می کنند. مودریچ که با ترک اردوی تیم ملی کرواسی به موناکو رفته بعد از دریافت این جایزه ارزشمند به اردوی تیم ملی کشورش ملحق خواهد شد.

جایزه گلدن فوت هرسال به بازیکنی بالای 29 سال که بیشترین موفقتیها را درطول سال داشته اهدا می شود و جزو جوایز معتبر دنیای فوتبال به حساب می آید.

 درسال 2018، ادینسون کاوانی بازیکن اروگوئه ای پاری سن ژرمن در سن 31 سالگی این جایزه را مال خود کرد و کاسیاس در سال 2017 گلدن فوت را به خانه برد. در سال 2016 جانلوئیجی بوفون دروازه بان 38 ساله یوونتوس این جایزه را فتح کرد و در سال 2015، این جایزه معتبر به ساموئل اتوئو بازیکن وقت آنتالیاسپور رسید. در سال 2014، اندرس اینیستا، در سال 2013، دیدیه دروگبا، در سال 2012 زلاتان ایبراهیموویچ و در سال 2011 رایان گیگز فاتح این جایزه بودند و در سال 2010 نیز این جایزه معتبر به فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم رسیده بود.

بدین ترتیب مودریچ اولین بازیکن تاریخ فوتبال کرواسی لقب خواهد گرفت که فاتح جایزه گلدن فوت شده و دومین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که به این جایزه دست می یابد. پیش از او و درسال 2006 رونالدوی برزیلی در سن 30 سالگی با پیراهن رئال مادرید فاتح این جایزه شده بود.

6363