رودریگو: نمی خواهم برای پر کردن جای رونالدو تحت فشار باشم

رودریگو: نمی خواهم برای پر کردن جای رونالدو تحت فشار باشم

پایگاه خبری فوتبالی- رودریگو ستاره جوان و برزیلی باشگاه رئال مادرید اخیرا به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده و حالا در کنفرانسی خبری در مورد مسائل مختلفی از جمله درخشش فوق العاده اش در ترکیب تیم مادریدی به صحبت پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای رودریگوی جوان را مطالعه کنید:

*درخشش در رئال: اگر بخواهم صادق باشم، خودم هم توقع نداشتم که همه چیز اینقدر سریع پیش برود. حتی زمانی که در سانتوس بازی می کردم هم دررویاهایم هم چنین روزهایی را نمی دیدم.

*دعوت به تیم ملی برزیل: حس می کنم رویایم محقق شده. از بچگی آرزویم حضور در تیم ملی بود تا بتوانم در کنار برخی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بازی کنم. اینقدر خوشحالم که کلمه برای توصیف احساساتم پیدا نمی کنم

*زدن سه گل در بازی با گالاتاسرای: ببینید، هرفردی درطول تمام زندگی اش خودش را آماده می کند تا اوضاع برایش خوب پیش برود ولی من هرگز تصورش را هم نمی کردم که اوضاع برایم اینگونه باشد. این سورپرایز خیلی بزرگی برای من بود. تا چندی پیش بی صبرانه منتظراولین بازی ام در لیگ قهرمانان اروپا بودم. چه برسد به گلزنی دراین تورنمنت..حالا در لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرده ام و هیچ کسی چنین توقعی از من نداشت. فقط می توانم  از این لحظات لذت ببرم.

*قرار گرفتن در کانون توجهات: آماده سازی یک فوتبالیست، فقط از لحاظ تمرینی نیست. بخش عمده ای از ماجرا روانی است . تو باید خودت را برای موفقیت آماده کنی و بلد باشی که شهرت را چطور مدیریت کنی. اینکه پدرم هم یک فوتبالیست بود به من کمک زیادی خواهد کرد وباعث می شود که از نظر روانی به بلوغ بیشتری برسم.

*بار مسئولیت پرکردن جای رونالدو در رئال: حضور دررئال مادرید برایم یک آرزو بود و دوست داشتم می توانستم در رئال کنار کریس رونالدو بازی کنم و چه حیف شد که او از تیم رفته است. فکر می کنم حالا بازی کردن در کنار او کار خیلی سختی خواهد بود. من هنوز خیلی جوان تر از آن هستم که بخواهم درمورد پرکردن جای بازیکن بزرگی مثل کریس رونالدو در رئال صحبت کنم. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه است. نمی خواهم تحت فشار پرکردن جای کریس رونالدو قرار گیرم.

*گلزنی مقابل آرژانتین: من کاملا آماده ام. هیچ چیزی مشخص نیست ولی شاید حتی توانستم مقابل آرژانتین هت تریک کنم. اما اصلا خودم را تحت این فشارها قرار نمی دهم. اگر فرصت بازی کردن برایم فراهم شود که همانطور که بلدم بازی می کنم. هدفم کسب پیروزی با پیراهن برزیل دراین بازی است.

6363