آثار چنگ استرلینگ روی صورت گومز که باعث خط خوردن نامش شد

آثار چنگ استرلینگ روی صورت گومز که باعث خط خوردن نامش شد

پایگاه خبری فوتبالی- درگیری میان جو گومز و رحیم استرلینگ باعث شد تا گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در نهایت تصمیم بگیرد تا نام رحیم استرلینگ را از لیست بازیکنان آماده تیمش خط بزند.

به گزارش فوتبالی، در جریان درگیری این دو بازیکن در بازی لیورپول و منچسترسیتی، رحیم استرلینگ روی صورت جو گومز چنگی کشید که هنوز آثارش قابل رویت است و همین درگیری برای رحیم استرلینگ گران تمام شده است. بعد از اتمام آن بازی، رحیم استرلینگ اعلام کرد که جو گومز او را مسخره کرده و در جریان بازی هم این درگیری ادامه یافت.

البته طبق گفته ستاره سیتی حالا او با جو گومز آشتی کرده است و دراین رابطه پستی را دراینستاگرامش منتشر کرد. اما درنهایت این درگیری ها کار دست استرلینگ داد وباعث شد تا او به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت نشود و حالا هم تصاویری از گونه زخمی جو گومز منتشر شده است.

اسکای سپورتس هم در گزارشی به این نکته اشاره کرد که جردن هندرسون کاپیتان لیورپول و بازیکن تیم ملی انگلیس با میانجیگری، صلح و آتی را دراین رابطه برقرار کرد. البته روزنامه سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که جو گومز همراه با سایر بازیکنان تیم ملی انگلیس، از ساوتگیت خواسته اند تا استرلینگ را به تیم ملی دعوت کند و خط خوردن نام او از لیست را جریمه بیش از حد سنگینی برای استرلینگ دانسته اند.

6363