ستاره مدنظر پی.اس.جی برای جایگزینی احتمالی امباپه کیست؟

ستاره مدنظر پی.اس.جی برای جایگزینی احتمالی امباپه کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در فور فور تو، سران باشگاه پاری سن ژرمن این روزها به دنبال یافتن جایگزین مناسبی برای کیلیان امباپه هستند تا در صورت جدایی این بازیکن فرانسوی ، بتوانند جای خالی او را در رختکن تیمشان پر کنند

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه هنوز قراردادش را باتیم پاریسی تمدید نکرده و این روزها گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی او از پی.اس.جی و انتقالش به رئال مادرید در حال افزایش است. روزنامه لوپاریزین چاپ فرانسه هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران رئال مادرید آماده اند تا سرمایه گذاری عظیمی برای جذب این بازیکن جوان انجام دهند. 

طبق این گزارش فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید آماده است تا تمام توانش را برای جذب امباپه به کار بگیرد. این روزها صحبت ازپیشنهادی 400 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن فرانسوی مطرح است که این رقمی نجومی به نظر می رسد و تقریبا دوبرابر مبلغی است که پاریسی ها برای خرید نیمار پرداخته بودند (222 میلیون یورو در سال 2017)

در صورتی که پاریسی ها در نهایت نتوانند امباپه را در تیمشان حفظ کنند، باید بازیکن مناسبی را جایگزین او نمایند و از همین رو لئوناردو مدیر ورزشی پی.اس.جی این روزها در حال بررسی گزینه های مدنظر است و یکی از بازیکنانی که نامش به عنوان جانشین احتمالی امباپه در پاریس مطرح شده است، آنتوان گریزمان است.

فورفورتو در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که پاریسی ها فصل گذشته و زمانی که گریزمان هنوز در اتلتیکو بازی می کرد هم در فکر جذب او بودند. اما در نهایت گریزمان ترجیح داد تا با پایان دادن به جنجالی دو ساله به بارسلونا برود. در مقایسه میان امباپه و گریزمان یک فرق فاحش وجود دارد و آن هم تفاوت سنی آنهاست. امباپه در ماه دسامبر 21 ساله خواهد شد و آنتوان گریزمان در ماه مارس بیست و نه ساله خواهد شد. از همین رو گریزمان راهکاری طولانی مدت برای تیم پاریسی نخواهد بود.

 6363