دردسر تازه آرسنال: لایک جنجالی اوبامیانگ زیر پست انتقادی از امری

دردسر تازه آرسنال: لایک جنجالی اوبامیانگ زیر پست انتقادی از امری

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته های اخیر اگر نتایج ضعیف آرسنال و گرد و خاک به پا کردن گرانیت ژاکا کاپیتان این تیم، حسابی باعث بحرانی شدن شرایط رختکن توپچی ها شده بود، حالا جنجال تازه ای به راه افتاده تا شرایط اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال سخت تر و  بحرانی تر از قبل شود.

به گزارش فوتبالی، این بار اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال در کانون این جنجالهاست. چند ساعت پیش بود که این مهاجم گابنی به خاطر فعالیتی که در شبکه های اجتماعی داشته حسابی خبرساز شده است. ماجرا از این قرار است که کانال AFTV که سابقا به عنوان شبکه تلویزیونی هواداران آرسنال شناخته می شد و فعالیت گسترده ای در یوتیوب و اینستاگرام داشته، اخیرا پستهای انتقادی متعددی از اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال منتشر کرده و عجیب اینجاست که اوبامیانگ تعدادی از این پستها را لایک کرده است.

دراین پست به نقل از یکی از هواداران آرسنال نوشته شده بود:«فلانی براین باور است که امری در آرسنال قدرتی ندارد و این سرمربی را عروسک خیمه شب بازی می داند.»

جالب اینجاست که اوبامیانگ اخیرا دوباره یک پست انتقادی علیه سرمربی تیمش را لایک کرده و این طور به نظر می رسد که نگران این نیست که مدیران و مقامات باشگاه و سرمربی آرسنال دراین باره چه برداشت و چه واکنشی داشته باشند.  او ساعاتی پیش بعد از ترک لندن وارد گابن شد تا به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود و بعد از اطلاع از بازتاب گسترده لایک جنجالی اش زیر این پستها، با انتشار پستی دراینستاگرام نوشت:« همین حالا وارد گابن شدم و کلی چرت و پرت شنیدم. با هرکسی بخواهم وهرزمانی که بخواهم حرف می زنم. اگر کسی از این بابت خوشحال نیست، خودش می داند.» و این پیغام رابا انتشار چند استیکر عصبانی به پایان برد. 

 6363