امید ویلموتس به تمرین های باشگاهی

امید ویلموتس به تمرین های باشگاهی

پایگاه خبری فوتبالی-  آیا تعداد نسبتا کم تمرینات تیم ملی برای بازی با عراق می‌تواند نکته‌ای نگران کننده باشد؟

به گزارش فوتبالی، بر خلاف دوران کارلوس کی‌روش که تیم ملی برای بازیهایش حداقل یک هفته تمرین می‌کرد، مارک ویلموتس اعتقادی به جلسات بالای تمرینی ندارد و تیمش را با حداقل جلسات تمرینی، برای بازی با حریفان آماده خواهد کرد.

تیم او اگر چه از روز یکشنبه تمریناتش برای بازی با عراق را شروع کرده اما تمرین یکشنبه و حتی تمرین دیروز او بدون حضور کلیه بازیکنان برگزار شد و تازه امروز صبح بود که تیم ملی با تمام نفراتش تمرین کرد.

فردا هم دیگر جلسه تمرینی تیم ملی قبل از بازی با عراق برگزار خواهد شد و با توجه به آنکه روز پنجشنبه بازی دو تیم انجام می‌شود، تیم ملی تنها با دو جلسه تمرینی( با کلیه نفرات) آماده دیدار با حریف قدرش می‌شود.

شاید این مساله، اتفاق نگران کننده‌ای به نظر برسد اما می‌توانیم نیمه پر لیوان را ببینیم. اینکه ویلموتس به آمادگی بالای نفراتش به خصوص لژیونرها و همچنین هماهنگی بین آنها و همچنین تمرین های باشگاهی بازیکنان در باشگاههای داخلی و خارجی ایمان دارد و مطمئن است که با همین تعداد جلسه هم می‌توان از اردن با یک امتیاز و حتی 3 امتیاز هم برگشت.

البته با توجه به اینکه بحرین و عراق دو بازی رو در رو دارند که یکی از آنها یک بر یک مساوی شده و بازی بعدی هم بهار 99 انجام می شود، تیم ملی در صورت کسب تساوی و یا حتی باخت هم می تواند به صعود امیدوار باشد. مگر اینکه بحرین و عراق در تهران برای تیم ملی فوتبال ایران مشکل ساز شوند. تیم های کامبوج و هنگ کنگ در کامبوج و تهران حریفان سختی نیستند و تیم ملی از همین حالا می تواند شش امتیاز را در اندوخته اش، حتمی بداند.

1984