عکس؛ رونالدو و نامزدش معلم خصوصی شدند!

عکس؛ رونالدو و نامزدش معلم خصوصی شدند!

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز که اخیرا با حضور در مراسم اعلام برندگان جشنواره موسیقی MTV خبرساز شده بودند، یکی از مشهورترین و رسانه ای ترین زوج های حال حاضر جهان هستند که معمولا عکس ها و تصاویرشان در شبکه های اجتماعی با بازتاب گسترده ای مواجه می شود.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی یوونتوس و جورجینا به تازگی تصویری از خودشان در کنار سه فرزندذشان منتشر کرده اند. پستی که این زوج منتشر کرده اند با بازتاب گسترده ای مواجه شده است. در این تصویر جالب هم رونالدو و هم نامزدش در حال آموزش دادن به بچه ها هستند و به "معلم خصوصی" بچه هایشان تبدیل شده اند.

در این تصویر که با فیلتر سیاه و سفید منتشر شده، رونالدو و نامزدش دور میز خانه شان در تورین نشسته اند و ایوا و ماتئو که دوقلو هستند در کنار آلانا دور میز نشسته اند. جعبه مداد رنگی، جعبه اسباب بازی و چندین دفتر و کتاب نقاشی در این تصویر دیده می شوند که بچه ها در آن با دقت به آموزش های رونالدو و نامزدش توجه می کنند. جورجینا در توصیف این تصویب نوشته است:"روزهای زیبایتان بخیر و سلامتی باشد." و کریستیانو صرفا از عبارت "عشق" استفاده کرده است. 

جورجینا در ماه سپتامبر در اولین مصاحبه تلویزیونی خود شرکت کرد و گفت که یکی از اولویت های مهم زندگی او بچه ها هستند و به همین خاطر سعی می کند که حتی المقدور در کنار رونالدو و چهار فرزندش باشد.