لیست بارسلونا برای بازی خیریه مقابل کارتاخنا مشخص شد؛ حضور دمبله و پیکه

لیست بارسلونا برای بازی خیریه مقابل کارتاخنا مشخص شد؛  حضور دمبله و پیکه

سایت رسمی فوتبالی - ورزشگاه کارتاخونوا فردا شب ساعت 21:30 میزبان بازی دوستانه بارسلونا و کارتاخنا خواهد بود. قرار است که درآمد حاصل از بلیت فروشی این بازی در اختیار 30 هزار سیل زده این منطقه در ماه سپتامبر قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا چهارشنبه برای هفتمین بار به مصاف کارتاخنا می رود که این سومین تقابل دوستانه دو تیم خواهد بود. آخرین تقابل دو تیم به فصل 14-2013 در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برمی گردد که بارسا در هر دو بازی رفت و برگشت برنده شد. بارسلونا در آخرین حضورش در زمین کارتاخنا در ششم دسامبر 2013 با گلهای سسک، دونگو و دبل پدرو با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.  اولین تقابل دو تیم هم به فصل 98-1988 برمی گردد که بارسا با مربیگری کرویف با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. ارنستو والورده سرمربی فعلی بارسا در آن بازی در ترکیب آبی و اناری پوشان به میدان رفت که یک گل زد و دو پاس گل داد تا نمایش درخشانی داشته باشد. 

والورده سرمربی بارسلونا لیست تیمش برای بازی دوستانه فردا شب را بدین شرح تعیین کرده است که البته خیلی از بازیکنان به علت حضور در بازیهای ملی غایب هستند: نتو، سرجی پویگ، پیکه، دمبله، آلنیا، سرجی روبرتو، جونیور، کارلس پرز، مورر، گیلم، آکیمه، مینگزا، آرائوخو، چومی، ریکی پویگ، کویادو، مونچو، سارسادناس، خاندرو، ساوریو، هیروکی آبه، مارکس.