رونمایی رسمی بارسلونا از پیراهن چهارم فصل 20-2019

رونمایی رسمی بارسلونا از پیراهن چهارم فصل 20-2019

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا با شعار "این به شکل عمیقی با ماست" پیراهن جدیدش برای این فصل را با پرچم ایالت کاتالونیا معارفه کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در توصیف این پیراهن جدید نوشته که طراحی آن به افتخار ریشه ها و اصالت 120 ساله باشگاه بارسلونا بوده است. تیمی که در طول سالهای طولانی همیشه درهای خود رو به روی دنیا باز کرده است و ورزش را به چشم پدیده ای نگاه کرده که می تواند بین مردم پل بسازد. با این وجود در طول این سالها  بارسلونا هرگز هویت، فرهنگ و ارزشهای ایالت کاتالونیا را از یاد نبرده است.

بارسلونا از روز چهارشنبه فروش پیراهن جدیدش را آغاز خواهد کرد. این برای اولین بار در تاریخ است که بارسلونا در یک فصل از چهار پیراهن مختلف استفاده می کند. تیم مردان بارسلونا برای اسپانسر پیراهن خود از نام "راکوتن" استفاده خواهد کرد و تیم زنان بارسلونا از "استنلی." اما طراحی پیراهن هر دو تیم یکسان خواهد بود.

پیراهن جدید بارسلونا زردرنگ است که خطوط قرمز رنگی هم در آن هت تریکی شده و مدل یقه آن نیز V است. بارسلونا با شعار "این شکل عمیقی با ماست" می خواهد یادآوری کند که بارسلونا همیشه به اصالت خود که بخشی از ایالت کاتالونیاست، افتخار می کند. سرجی روبرتو یکی از کاپیتان های بارسا در مورد این لباس گفت:" باعث افتخار است که پرچم کاتالونیا را به تن کنیم."

بارسلونا قرار است که در بازی مقابل اتلتیکو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو این پیراهن را به تن کند.