درودگر: شرکت توسعه آماده است تا بلیت‌فروشی را به سرخابی‌ها برگرداند

درودگر: شرکت توسعه آماده است تا بلیت‌فروشی را به سرخابی‌ها برگرداند

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه‌ای که با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داشتیم، حسن کریمی اعلام کرد آمادگی دارم بلیت‌فروشی را به طور کامل به استقلال و پرسپولیس برگردانم. 

به گزارش فوتبالی، صادق درودگر در خصوص جلسه‌ای که با حضور مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد،اظهار داشت: قرار شد که روابط عمومی شرکت توسعه خودش موضوع این جلسه را رسانه‌ای کند، اما اگر بخواهم در مورد کلیت این جلسه صحبت کنم، ما در خصوص کمک به وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و استادیوم آزادی صحبت کردیم. بنده در این جلسه پیشنهاد دادم حالا که مصوبه آمده استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی بدهند، ورزشگاه آزادی را به دو باشگاه بفروشیم.

درودگر افزود: در این جلسه صحبت از تعامل ما با ورزشگاه آزادی بود که همکاری‌هایی با هم داشته باشیم و بتوانیم کارها را بهتر انجام بدهیم، با هم فعالیت‌هایی را تعریف کنیم تا استادیوم آزادی که الان دچار مشکل است و بودجه لازم و کافی را برای نگهداری ندارد، مشکلاتش حل بشود. قرار شد حمیت و هماهنگی بیشتری با هم در جهت کمک به فوتبال داشته باشیم. در این جلسه گفتیم همه ما در یک قایق هستیم، سرنوشتمان به هم گره خورده، با هم منافع مشترک داریم و می‌خواهیم به فوتبال و ورزش کشور کمک کنیم، برای همین مطرح کردیم که جلسات بیشتری داشته باشیم تا هماهنگی‌های بیشتری به وجود بیاید.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص بحث بلیت‌فروشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: روز گذشته شرکت توسعه پیشنهاد داد بلیت‌فروشی به دو باشگاه برگردانده شود و در این مورد باید باشگاه‌ها تصمیم بگیرند. شرکت توسعه اعلام کرد که ما زیرساخت‌ها را اعلام کرده‌ایم و آمادگی داریم بلیت‌فروشی را برگردانیم و همین الان در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار دهیم.کریمی گفت من به عنوان یک مدیر هیچ چشمداشتی به این پول‌ها ندارم و آمادگی دارم این زیرساخت را به طور کامل برگردانم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل برای در اختیار گرفتن بلیت‌فروشی را دارند، گفت: در این مورد من اطلاعی ندارم و باید از خود باشگاه‌ها سوال کنید.

درودگر در مورد سرانجام مسئله حق پخش تلویزیونی باشگاه‌های فوتبال ایران تصریح کرد: در این مورد جلساتی با صداوسیما برگزار کردیم و به امید خدا رو به جلو می‌رویم. امروز هم جلسه‌ای داریم و در این خصوص باید صحبت کنیم. مسئله حق پخش قطعا امسال انجام نمی‌شود اما باید در بودجه سال آینده دولت که در اختیار مجلس قرار داده می‌شود پیش‌بینی شود تا حق پخش پرداخت شود. 

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در مورد منبع تهیه دستمزد و حقوق مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی گفت: در این خصوص هیچ خبری ندارم. 

9697