کالدرون: جدایی رونالدو از رئال مادرید اشتباه بود

کالدرون: جدایی رونالدو از رئال مادرید اشتباه بود

سایت رسمی فوتبالی - رفتار کریستیانو در یوونتوس، خشمش از تعویض شدن و خروجش از زمین بدون اجازه سرمربی تیم همچنان مورد بحث است. 

به گزارش فوتبالی، رامون کالدرون مدیر اسبق رئال مادرید اخیرا مصاحبه ای با سایت ایتالیایی کالچیومرکاتو داشته و در مورد رفتار رونالدو گفته است:"واکنش او خیلی عادی است. بازیکنان بزرگ هرگز نمی خواهند که درون زمین خارج شوند. باید یادآوری کنم که با رونالدو نازاریو نیز همین اتفاق رخ  می داد. او حتی در بازیهای دوستانه هم می خواست که فیکس باشد و در ترکیب اصلی قرار بگیرد."

مدیر اسبق رئال مادرید در این باره که یوونتوس هیچ واکنش انضباطی در مورد رفتار رونالدو نداشته هم صحبت کرد:" آنها باید با بازیکن صحبت کنند. باید زمانی که جو آرام شد تصمیم بگیرند و نباید در شرایطی که اوضاع هیجانی و داغ است، تصمیمی بگیرند. این رفتارها نباید تکرار شوند و اوضاع باید تغییر کند. جدایی هم برای رونالدو و هم برای رئال مادرید تصمیم اشتباهی بود. باشگاه حس می کرد که بازیکن پرتغالی در مرحله پایانی فوتبالش است و بعد از آن هیچ تیم دیگری حاضر نمی شود که برای او صد میلیون یورو بپردازد."

اخیرا فابیو کاپلو مربی اسبق یوونتوس گفته بود که رونالدو سه سال است که هیچ بازیکنی را دریبل نزده و کریس در این باره صحبت کرد:"فابیو شخصیتی بسیار هیجانی را دارد، او همیشه همان چیزی را می گوید که در ذهنش ست. برایش احترام زیادی قائل هستم. در زمانی که در رئال مادرید بود به شکل بی نظیری قهرمان لالیگا شدیم و او را می شناسم اما با حرفهایش موافق نیستم. رونالدو فصل گذشته ستاره اصلی یوونتوس بود و حداقل سه سال دیگر می تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند."

کالدرون در مورد مائوریزیو ساری سرمربی یوونتوس هم صحبت کرد:"او را دوست دارم. انتخابش تصمیم درستی برای یووه بود. می توانند قهرمان لیگ ایتالیا شوند و یکی از مدعیان اصلی فتح چمپیونزلیگ هستند. هر باشگاه بزرگی دوست دارد که مربی نظیر او را داشته باشد."