ستاره سابق یووه: باید بفهمیم چرا رونالدو در این تیم خوشحال نیست؟

ستاره سابق یووه: باید بفهمیم چرا رونالدو در این تیم خوشحال نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریک ویرا، بازیکن سابق یوونتوس، تاکید دارد که کشف این موضوع که چرا کریستیانو رونالدو در این تیم خوشحال نیست از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو پس از تعویض شدن در دیدار برابر میلان در دقیقه 55 با عصبانیت زمین بازی را ترک کرده و پیش از سوت پایان بازی از ورزشگاه نیز خارج شد. این در حالی است که پائولو دیبالا که جانشین او در ترکیب یوونتوس شد، توانست گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رسانده و 3 امتیاز را برای آنها به ارمغان بیاورد. پاتریک ویرا در گفتگو با اسکای اسپرت ایتالیا درباره اتفاقات رخ داده اظهار داشت: " این نشان می دهد که مربیگری چقدر سخت است. رونالدو در کلاس متفاوتی است. او به همراه لیونل مسی و نیمار تصویر امروز دنیای فوتبال هستند. مهم است که بفهمیم او چرا خوشحال نیست. از بیرون به نظر می رسد که او دوران سختی را سپری می کند. وقتی روند گلزنی یک بازیکن مانند او متوقف می شود، ناامیدی و ناراحتی به همراه دارد. " 

رونالدو پس از بازی با انتشار پستی در اینستاگرام به اهمیت پیروزی برابر میلان اشاره کرده بود و مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، نیز در کنفرانس خبری خود پس از این دیدار از ستاره تیمش دفاع کرد. 

1070