کالدرون به جز جونیور کدام بازیکنان را نمی‌خواهد؟ احمدزاده و ماهینی

کالدرون به جز جونیور کدام بازیکنان را نمی‌خواهد؟ احمدزاده و ماهینی

پایگاه خبری فوتبالی – کدام بازیکنان در فهرست سیاه سرمربی پرسپولیس قرار دارند؟

به گزارش فوتبالی، جدایی جونیور براندائو از پرسپولیس قطعی شده اما مهاجم برزیلی تنها بازیکنی نیست که کالدرون اعتقادی به او ندارد و گویا او روی نام دو بازیکن دیگر هم خط قرمز کشیده است.

نکته جالب اینکه از مدتها قبل گمانه زنی درباره بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان از پرسپولیس وجود دارد، شروع شده بود و نام دو بازیکن مربوطه لو رفته بود. باشگاه خبرنگاران در گزارشی به تاریخ 11 آبان از حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده به عنوان دو بازیکنی نام برده بود که کالدرون روی نام آنها خط قرمز کشیده است. خبری که پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد، صحت داشته و احمدزاده و ماهینی چاره‌ای جز جدایی از پرسپولیس نخواهند داشت. احمدزاده در بازگشت به پرسپولیس اصلا شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و با توجه به آنکه جایی در برنامه‌های تاکتیکی کالدرون ندارد، می‌خواهد در نیم فصل از پرسپولیس برود. او چند روز قبل و در واکنش به حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدعی شده بود که نه تنها از پرسپولیس بلکه از فوتبال ایران هم خواهد رفت.

حسین ماهینی هم به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس، در ترافیک خط دفاعی این تیم شانسی برای بازی پیدا نکرده و در آن معدود دفعاتی هم که به میدان رفته عملکرد خوبی نداشته تا کالدرون تصمیم به قطع همکاری با او بگیرد. درباره ماهینی باید به این نکته هم اشاره کنیم که او یکی از بازیکنانی بود که قبل از شروع فصل، شایعاتی درباره قطع همکاری کالدرون با او منتشر شده بود منتهی این بازیکن نهایتا( گویا با وساطت سیدجلال) در پرسپولیس ماندنی شد.

به جز این دو نفر یکی دیگر از مدافعان پرسپولیس هم گویا جایی در افکار تاکتیکی سرمربی قرمزها ندارد. مهدی شیری قصد دارد در صورت ادامه نیمکت نشینی هایش از جمع هم تیمی های خود در نیم فصل رقابت های لیگ برتر جدا شود. بشار رسن هم اگر چه از شرایطش در پرسپولیس راضی نیست اما باشگاه قصد از دست دادن او را ندارد و می‌خواهد هر طور شده این بازیکن را در پرسپولیس نگه دارد. 

1984