به دلیل مسائل انضباطی؛ استرلینگ از فهرست تیم ملی انگلیس خط خورد

به دلیل مسائل انضباطی؛ استرلینگ از فهرست تیم ملی انگلیس خط خورد

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ به دلیل مسائل انضباطی از فهرست تیم ملی انگلیس برای رقابت های انتخابی یورو 2020 و دیدار برابر مونته نگرو خط خورده است. 

به گزارش فوتبالی، وینگر منچسترسیتی بر اساس آنچه در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس مطرح شده به دلیل رفتار نامناسب در زمین تمرین تیم ملی این کشور در روز دوشنبه از این تیم کنار گذاشته شده است. گفته می شود در این اتفاق جو گومز نیز حضور داشته و بحث بر سر پیروزی 1 - 3 لیورپول برابر سیتی شکل گرفته و پس از آن به درگیری انجامیده است. پیش از این در جریان این بازی نیز این دو بازی درگیری هایی را با یکدیگر داشتند و در آخرین آنها جیمز میلنر با دخالت خود مانع از بروز اتفاقی جدی تر شد. حالا استرلینگ نمی تواند در دیدار برابر مونته نگرو تیم ملی کشورش را همراهی کند اما با این تیم خواهد ماند و شاید در دیدار برابر کوزوو به میدان برود. این در حالی است که این بازیکن تحت هدایت گرت ساوت گیت به یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی انگلیس تبدیل شده بود.

او با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود در این باره نوشت: " اول باید بگویم که همه می دانند آن بازی چقدر برای من مهم بود! همه می دانستند که من کسی نیستم که این رفتارها را نشان دهم اما اصل ماجرا این است که من و جو هر دو صحبت هایی انجام دادیم و مسئله را حل کردیم. در ورزشی هستیم که احساسات بسیار شدید هستند و من به اندازه کافی مرد هستم که تایید کرد گاهی احساسات بر من غلبه می کنند. ما در این ورزش هستیم چون به آن عشق می ورزیم. من و جو گومز با هم دوست هستیم و مشکلی نداریم و نمی خواهیم این موضوع را از چیزی که هست بزرگتر کنیم. اجازه دهید روی بازی پنج شنبه تمرکز کنیم. "

 آنها روز پنج شنبه در ویمبلی به مصاف مونته نگرو می روند و پیروزی در این بازی صعود آنها به رقابت های یورو 2020 را قطعی خواهد کرد. 

1070