بیانی: بازیکنان استقلال به خاطر هواداران مشکلات مالی را تحمل کنند

بیانی: بازیکنان استقلال به خاطر هواداران مشکلات مالی را تحمل کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که بازیکنان باید حق و حقوق‌شان را بگیرند، اما به خاطر هواداران تحمل کنند.

به گزارش فوتبالی، شاهین بیانی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استراماچونی در ابتدای حضورش در استقلال از فوتبال ایران شناخت نداشت و با گذشت زمان توانست شناخت دقیق‌تری پیدا کند. استراماچونی سرمربی اینترمیلان بوده و مربی کوچکی نیست. باشگاهی مثل اینتر نیز مربی کوچک برای تیم‌ انتخاب نمی‌کند.

وی با بیان اینکه روند استقلال با گذشت زمان بهتر شد، تصریح کرد: استقلال در ابتدای فصل 17 بازیکن تیمش را از دست داده بود و کار برای این تیم سخت شد، اما کادر فنی روی این تیم کار کرد و توانست روند را بهتر کند. از طرف دیگر، هواداران استقلال با وجود شروع بد تیم‌شان در لیگ، به خوبی حمایت کردند و نتیجه حمایت‌ها روند خوب اخیر استقلال است. اوج کار آبی‌پوشان مقابل تراکتور بود که توانستند برد خوبی کسب کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالی آبی‌پوشان و اعتصاب بازیکنان گفت: زمان ما پول مطرح نبود و به عشق هوادار بازی می‌کردیم. مشکل مالی وجود دارد، اما قرار نیست پول بازیکنان پرداخت نشود. روی صحبتم با بازیکنان است. آنها حق دارند به خاطر زحماتی که می‌کشند، حق و حقوق‌شان را بگیرند، اما وقتی سر موعد به مطالبات‌شان نمی‌رسند، به خاطر هواداران تحمل کنند. مسئله کادر فنی فرق می‌کند، چرا که آنها از کشوری می‌آیند که فوتبال حرفه‌ای دارد و این مسائل حل شده است.

بیانی گفت: درست است که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند، اما هواداران تشنه قهرمانی هستند و حتی نایب قهرمانی نیز آنها را خوشحال نمی‌کند. قهرمانی در لیگ سخت است، اما امکان‌پذیر است و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شوند. 

9697