باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال غارت ناپولی

باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال غارت ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی – اوضاع ناپولی به‌شدت بحرانی است، چیزی که کمتر کسی آن را پیش‌بینی می‌کرد. ناپولی در فصل‌های اخیر تنها رقیب جدی یوونتوس در راه قهرمانی سری آ بوده است. اما اخیرا بازیکنان این تیم دست به سرپیچی از دستور رییس باشگاه زده‌اند و حاضر نشده‌اند به اردوی اجباری بروند.

ناپولی در بازی اخیر خود مقابل تیم رده هفدهمی جنوا در خانه به تساوی بدون گل رسید. ناپولی در حال حاضر به منطقه سقوط نزدیک‌تر است تا به صدر جدول، و 13 امتیاز کمتر از یووه دارد. 

پس از آن که باشگاه تهدید به شکایت از بازیکنانش کرده، گفته می‌شود برخی بازیکنان اصلی تیم به دنبال خروج از ناپولی هستند. دریس مرتنس که تنها پنج گل تا رسیدن به رکورد مارک همشیک و تبدیل شدن به برترین گل‌زن تاریخ ناپولی فاصله دارد، و از آمار گل‌زنی دیه‌گو مارادونا پیشی گرفته است، و خوسه کایخون، کاپیتان دوم تیم در تابستان بازیکن آزاد می‌شوند. در حال حاضر بعید است که آنها قراردادشان را تمدید کنند و میلان به دنبال جذب مرتنس است.

لورنتزو اینسینیه هم مغضوب آئورلیو دلائورنتیس، رییس باشگاه شده است. او کاپیتان تیم است و به این ترتیب مقصر اصلی مشکلات شناخته می‌شود. گفته می‌شود بازوبند کاپیتانی از او پس گرفته خواهد شد و او هم ممکن است به فکر آینده‌اش باشد.

کالیدو کولیبالی که مدت‌هاست زیر نظر رئال مادرید و چند باشگاه لیگ برتری است، ممکن است سرانجام تصمیم به جدایی بگیرد.

حتی آینده کارلو آنچلوتی هم زیر علامت سوال است. حمایت دلائورنتیس از او در عرض یک هفته تبدیل به انتقادات شدید شد. چند باشگاه بزرگ اروپا، از جمله منچستر یونایتد و میلان به دنبال مربی هستند و آنچلوتی هم شاید به این نتیجه برسد که از ناپل برود.

8444