کیه‌لینی: اول طرفدار میلان بودم، اما بعد عاقل شدم!

کیه‌لینی: اول طرفدار میلان بودم، اما بعد عاقل شدم!

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی گفته است که طرفدار میلان بوده است.

کیه‌لینی جلسه‌ای با جوانان یوونتوس داشت و در آن درباره مسائل بسیاری صحبت کرد. از او سوال شد که سرسخت‌ترین رقیبش چه کسی بوده و او گفت: «به جز رونالدو و مسی که فرازمینی هستند، من همیشه نام زلاتان ایبراهیموویچ را آورده‌ام. او قدرت فیزیکی، تکنیک، شخصیت، همه چیز داشت. من بخت آن را داشتم که هم در کنارش بازی کنم و هم مقابلش.»

او 15 سال است که در یوونتوس بازی می‌کند، اما پیش از آن طرفدار میلان بوده اسـ: «من متاسفانه طرفدار میلان بودم، اما بعد بهتر شدم و عقلم بیشتر رسید. مالدینی بازیکن محبوب من بود. من یک برادر دوقلو دارم که طرفدار یووه بود و من تصمیم گرفتم ضد او باشم و میلان را انتخاب کردم. می‌توانید تصور کنید که وقتی یووه من را در 20 سالگی خرید او چقدر خوشحال شد؟ زمانی که به این‌جا آمدم بلافاصله عاشق باشگاه شدم، و حالا به نظرم کمتر کسی در دنیا مانند من طرفدار یوونتوس است.»

کیه‌لینی درباره هنر دفاع کردن هم با بازیکنان جوان صحبت کرد: «شما باید از متوقف کردن حرکت حریف لذت ببرید. این احساسات را دیگران در گل‌ زدن دارند، اما شما باید از جلوگیری از گل زدن لذت ببرید. اگر شما این احساس را پیدا کنید، می‌توانید مدافعی بزرگ شوید.»

8444